Vervanging voor Logitech Harmony

Status
Niet open voor verdere reacties.

ldries46

Gebruiker
Lid geworden
1 mrt 2006
Berichten
446
Op dit moment gebruik ik een Logitech Harmony One om al mijn geluids apperatuur aan te sturen. Met een Televisie, Kabel aansluiting voor Radio en TV, een versterker en een CD/DVD/Blu Ray speler, en daarnaast nog een schakerlaar voor Optische geluids aan sluitingen betekend dat zonder die Harmony betekend dat 5 afstandsbedieningen want alle apparaten hebben functies die niet via andere apparaten bedient kunnen worden. Nu lees ik dat Logitech vorig jaar is gestopt met de productie van de Harmony. Als de Harmony die ik nu heb kapot gaat (Hij is al zeker 8 jaar oud) waardoor kan ik hem dan vervangen zodat ik blijvend met 1 bediening alles tegelijk kan aansturen.
 
Geeft niet, een hint is vaak genoeg om de juiste weg te vinden. Nu ik dit weet kan ik verder zoeken of ik bv een gebruiksaanwijzing kan vinden bv desnoods van de U1 waarin ik kan vinden of dit merk ook de mogelijkheid bied om tot dan to onbekende apparaten zoals bv HDMI switches of iets dergelijk te leren bedienen (zoals de Harmony dat wel kan).
Nogmaals bedasnkt voor de hint.
 
Ik heb inmiddels contact gehad met Sofabaton. De levering start ergens in jan, feb of mrt. Alsik naar de door hen opgestuurde gebruiksaanwijzing kijk dan lijkt het mij dat dit apparaat inderdaad hetzelfde kan als de Harmony met hub. De IR en WiFi en Bluetooth besturing van de apparatuur zit in de hub. De gebruiksaanwijzing zelf communiceerd alleen met de Hub en er zitten twee externe IR zenders bij, naast de hub. Helaas is de gebruiksaanwijzing te groot om als bijlage mee te sturen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan