Internetpagina's laden soms traag

Status
Niet open voor verdere reacties.

arnoudj44

Gebruiker
Lid geworden
5 okt 2014
Berichten
52
Ik heb een vergelijkbaar probleem. Mijn laptop geeft bij de speedtest van KPN een down snelheid van ± 67 en up 97. Mijn desktop geeft ongeveer 98/98. Beide rechtstreeks met een kabel aangesloten op de Fritzbox. Beide windows10. Met de snelheidstest van de Fritzbox zelf meet ik 102/102. Ik krijg dus netjes mijn abonnement van 100/100 binnen. Maar in mijn laptop gaat iets fout. Ik heb er al Windows optimizer van Ashampoo op gedraaid maar dat gaf geen verbetering. Kortom, ik weet niet waar ik het zoeken moet. En ik ben dus zeer dankbaar voor tips.
 
@arnoudj44,
Topic afgesplitst van hier om de vragen afzonderlijk en overzichtelijk te houden
 
Oorzaak?

Sinds gisteren is het probleem verdwenen zonder dat ik iets veranderd heb. Zo was de down/up nog 60/95, nu is die 102/97. Is het denkbaar dat het probleem is veroorzaakt door een update van Windows, bijvoorbeeld een conflict met een driver? En dat in de loop van de tijd, na vaak opnieuw opstarten dus, het probleem door Windows zelf wordt opgeost? Ik heb iets vergelijkbaars ook al eens meegemaakt met een printer die onzichtbaarwas geworden maar na enkele weken vanzelf weer opdook.
 
Zou best kunnen. Je moet ook altijd de laatste updates hebben.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan