Nummers in 'kop' stijlen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Menno van Rijn

Gebruiker
Lid geworden
29 sep 2008
Berichten
95
Op internet lopen zoeken en op dit forum maar kom er niet uit.

Ik wil in Word (365) een nummering toevoegen aan de hoofdstukken (stijlen).
Dit zou dan moeten zijn
1 Titel hoofdstuk
1.1 titel paragraaf
2 Titel tweede hoofdstuk
2.1 paragraaftitel
2.2 paragraaf twee

Wat ik ook doe het lukt mij niet. 2.2 wordt eerder 1.2.

Wie kan dit uitleggen voor mij? Alvast bedankt.
 
Uitleggen? In de Handleidingen sectie staat een uitgebreide Word handleiding met ook een hoofdstuk over nummering. Waaronder ook Hoofdstuk nummering.

Hulp? Dat gaat veel beter met een documentje van jou erbij, want het zou een simpele standaard handeling moeten zijn; hoofdstuk nummering zit standaard behoorlijk compleet in de stijlen ingebakken. Tenzij je hebt lopen klooien met je Normal.dot, moet die perfect werken. Dus ik ben benieuwd waarom het bij jou fout gaat.

in essentie kies je de juiste kop stijlen voor je tekst, en zet je in een hoofdstuk titel (Kop1 dus) de nummering aan met de knop in de menubalk. Wél de juiste stijl pakken…
 
Tja, ik zou ook zeggen dat het niet moeilijk moet zijn. Volg de help in Word maar kom er niet veel verder mee.
Daar staat in voor kop 1, maar hoe voor alle en wat doe je dan met kop 2. Dat staat nergens vermeld.

Document toegevoegd.
 

Bijlagen

  • Kopnummering.docx
    13,6 KB · Weergaven: 24
Vandaar de cursus in de Handleidingen sectie :). Ik kijk zoveel even naar je document, want normaal gesproken pakken de stijlen de nummering dus correct op als je het instelt voor de koppen. Daar heb je de Microsoft help niet voor nodig :).
 
Volgens mij heb had je helemaal geen nummering ingesteld.... dat kan door een "lijst met meerdere niveaus" in te stellen voor kop1.
 

Bijlagen

  • Kopnummering (AC).docx
    14,3 KB · Weergaven: 27
Vandaar de cursus in de Handleidingen sectie :). Ik kijk zoveel even naar je document, want normaal gesproken pakken de stijlen de nummering dus correct op als je het instelt voor de koppen. Daar heb je de Microsoft help niet voor nodig :).

Als ik de handleiding van Word volg kom ik de nummering van koppen/stijlen niet tegen. Zou dan graag willen weten waar de uitleg hier dan over staat.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan