Etiketten afdrukken vanuit word

Status
Niet open voor verdere reacties.

jefkeh

Gebruiker
Lid geworden
23 feb 2014
Berichten
110
Hoi,
Ik heb een etikettendocument gemaakt in word met een adressenbestand vanuit excel, dit werkt allemaal perfect, filteren gegevens geen probleem.
Afdrukken op een a4 blad, vb: 21 etiketten.
Kan ik nu ergens instellen dat het afdrukken van de etiketten moet beginnen op het (vb: 2de etiket, 1ste is reeds gebruikt) van het blad.
Hopelijk ben ik duidelijk.
Alvast bedankt.
 
Moet je toch even uitleggen wat je aan het doen bent, want als je een Etiketten bestand gaat maken in Word, dan krijg je in essentie een tabel (gebaseerd op je etiketten format) met dan bijvoorbeeld 7x3 of 8x3 etiketten op een A4. En bij samenvoegen krijg je dan het resultaat van alle records uit je excel bestand. Dus je krijgt dan 21 of 24 etiketten per pagina als resultaat. En nee, je kan volgens mij niet instellen dat de samenvoeging op een ander etiket nummer begint. Ik heb er ook geen VBA opdracht voor kunnen vinden.
De enige 'oplossing' is dan om, als je eenmaal de samenvoeging hebt uitgevoerd naar een nieuw document, de eerste etiketten weg te knippen, en achteraan terug te plakken. Als je een gesorteerde export hebt, dan klopt er daarna uiteraard niet zo veel meer van die sortering :).

Zelf doe ik mijn etiketten het liefst in Access, waarin je dit soort zaken wél heel makkelijk kan instellen.
 
Bedankt voor de snelle reactie.
Ga het proberen in Access
Groeten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan