video grabber geeft geen beeld

Status
Niet open voor verdere reacties.

jojajuji

Gebruiker
Lid geworden
2 mei 2007
Berichten
527
draai op W11 en kan video's overzetten via grabber. opnames gaan goed maar ik zie geen beeld. wel geluid? iemand een tip?
 
Hallo

"iemand een tip? "

Meerdere zelfs ....

Wat dacht je van ... merk / typenr vermelden ....

Zelf kijken of je de korrekte drivers / software hebt geinstalleerd ...

Instellingen software controleren ...

Peter
 
Laatst bewerkt:
video capture staat op het c d tje. easy cap staat op de adapter met tulpstekkertjes.

hoe kan ik mijn software controleren?? via instellingen en dan?
 
Laatst bewerkt:
Is die Videograbber wel compatible met windows 11? Want ik kan me zo voorstellen dat het ding lang voor Windows 11 werd gemaakt..
Je zou de software die bij die Grabber hoort eens in compatibiliteit modus kunnen installeren.

Hoedoejedat: ik kan even geen Nederlandstalige instructie vinden, maar met de plaatjes en een beetje engels moet het lukken, je kunt geloof ik tot aan Windows 8 terug:
https://www.online-tech-tips.com/co...grams-in-compatibility-mode-in-windows-11-10/
 
dit gaat mijn pet te boven. snap er niks van. iemand een simpele oplossing. beeld wat wel opgenomen wordt is zeer schokkerig.
 
Probeer eerst eens op te nemen met (veel) lagere resolutie, én minder fps . Kijken wat het resultaat is ..
Maar, de tip van @vandahl, die kan wel es de doorslag geven, niet (meer) geschikt voor W11 ..

Edit : Welke Videograbber heb je exact ?
 
Laatst bewerkt:
Hallo

Dit is een easy cap dongle .

https://www.benl.ebay.be/itm/193084445322?hash=item2cf4bad28a:g:iUIAAOSwlDFdgH2x

Tot nu toe ben ik er nog geen tegen gekomen die expliciet vermelden onder w11 te werken (drivers)

Jaren geleden hiermee gewerkt (w7)

Indertijd bestond dit model al met 2 verschillende chipsets en andere software (waar ik van weet)

Zal dus zoeken en testen worden of je drivers vindt die korrekt werken.

Er wordt niet vermeld door t.s. of die dongle ooit heeft gewerkt onder w7 of zelfs ... w10 ...

Mocht dit recent gekocht zijn , garantie claimen en een model aanschaffen waarvan je weet dat deze onder w11 werkt ...

Peter
 
onder w10 was het ook al een probleem. daarvoor werkte het prima. nu start ik honestech vhs to dvd 3.0 op dan neemt ie wel op zie ik geen beeld maar wel geluid. bij later afspelen zie ik beeld dat schokkerig is en af en toe blijft hangen. geluid is wel goed.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan