kan de afbeeldingen in onedrive niet openen

Status
Niet open voor verdere reacties.

JohanSeymoens

Gebruiker
Lid geworden
22 feb 2022
Berichten
7
Beste,

Mijn bestanden worden gesynchroniseerd naar OneDrive (via NAS-schijf).
Als ik online een afbeelding wil openen krijg ik de melding "Er kan geen voorbeeld van dit bestand worden weergegeven".
Vervolgens kies ik dan voor "Downloaden" en wil ik de afbeelding lokaal op mijn pc openen.
Toch krijg ik dan de melding "Deze bestandsindeling wordt niet ondersteund".

Iemand een idee?

Alvast bedankt

Johan
 
Wat voor extentie heeft het?
 
Dan is het dus geen afbeelding. Blijkbaar is het ergens misvormd.
 
Even ter verduidelijking:

- Op mijn NAS-schijf staan een aantal mappen met foto's die ik wil synchroniseren met mijn onedrive (die ik lokaal op mijn pc (NAS) kan bekijken zonder problemen).
- Er draait een app op de NAS namelijk "Cloud Sync versie 2.5.1-1230" die er voor zorgt dat deze mappen gesynchroniseerd worden met mijn onedrive.
- De gesynchroniseerde foto's kan ik echter niet open krijgen in mijn onedrive en krijg ik de bovenvermelde foutmeldingen.

Dus raar maar waar, de oorspronkelijke foto's (.jpg) te openen zonder problemen maar de gesynchroniseerde foto's op de onedrive niet meer te openen?
 
Is dit probleem dan plotseling opgetreden? Welk programma opent dan die afbeeldingen?
 
Het klinkt alsof de foto's ergens door verminkt worden.
Werken ze wel als je ze van OneDrive naar je eigen schijf kopieert?
 
Neen, volgens mij was dit probleem van in het begin.

Na het lokaal downloaden van de foto maakt het niet uit met welk programma dat ik het open (foto, paint, ....)Online in google chrome.pngmet app fotos lokaal.png
 
Men heeft het altijd over formattering NTFS en iemand schreef: Edit: I restarted my router and that solved my problem! Maar goed, ik heb geen OneDrive en ken de "app op de NAS namelijk "Cloud Sync versie 2.5.1-1230" niet. Waarom synchroniseert OneDrive zelf niet?

En als geen enkel programma de image kan openen dan heeft het geen zin die apps te herstellen. Moet een beschadigd bestand zijn.
 
Laatst bewerkt:
Merci voor het antwoord maar het is bij elke foto zo dus niet bij 1 enkele foto.

Weet er iemand iets anders om mijn foto's van de NAS-schijf naar de Onedrive automatisch te uploaden?
 
Ja, dat artikel is niets nieuws. Zo gaat Microsoft om met problemen! De fora mogen het oplossen. Staat weer bol van frustraties bij de deelnemers.

Bedoel je een onderstaand alternatief?
Cloud storage sync
Sync and backup to the number of supported online storage services, FTP or WebDAV servers and more.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan