google chrome sluit niet af... of blijft hangen

Status
Niet open voor verdere reacties.

H6nsvV

Gebruiker
Lid geworden
4 dec 2002
Berichten
979
Hoi Allemaal,

Ik heb de laatste tijd het probleem dat ik een Google Chrome snelkoppeling met een site niet open krijg.
Als ik dan kijk bij Taakbeheer zie ik dat Chrome nog openstaat , soms wel 2 maal terwijl ik hem ,op dat moment , niet in gebruik had.

Ik heb Chrome al een paar keer verwijderd en opnieuw geinstalleerd maar geen verbetering...

Wat zou de ooorzaak kunnen zijn of nog beter...hoe los ik het op.

Bedankt vast voor de reacties...:thumb:
 
Moeten we weer raden? 'een Google Chrome snelkoppeling met een site'? Wat staat er onder Eigenschappen van die snelkoppeling? Wat is de URL? Chrome openstaat? Waar is de screenshot?

Google chrome won't shut down... or hangs.
 
Laatst bewerkt:
Dus een link op je bureau blad met een url die niet meer werkt . i raad google af (vermoeden van artificele rommel intern en je weet niet waar je data overal zal verschijnen)(brave en palemoon zijn daar beter van)(bij palemoon open je nooit bing .com hierdoor loopt hij vast voor onbekende reden )

WAT DIEN JE TE TESTEN

Je kan je browser openen vanop een menu ergens op je computer vermoed ik (moet je rechts kliken en kijken naar de locatie waar deze staat)
1 je ziet \programfil....\
2 je ziet \users\...name...\...\app
3 bekijk of je chroom je standaart browser is (woordspeling chroom is gevaarlijk voor je privacy)

in eerste geval werkt het en in tweede geval moet de url er mogelijks anders uitzien (in denk dat dit de volgende verandering van windows wordt geen aangename )

verder kan je eens bij opstart kijken daar gaat hij meestal ook al mee en merk je waar deze staat en dat heb je nodig om na het verwijderen ook de data te verwijderen.

Het is te vergelijken met een drol die een programma op je hd heeft geplaatst.(google en microsoft kunnen er wat van hoe meer je rondkijkt hoemeer je hun vuilnis opmerkt)
 
Laatst bewerkt:
Mogge kenikavabis.
Dank je wel voor je uitgebreide antwoord. Kijk daar kan ik wat mee.
I.p.v Senso, die eerst even een " schoolmeesterpraatje " houdt .
Ik ga graag met jou info aan de slag...fijn dat je toch nog even gereageerd hebt..
 
Persoonlijk ben ik er totaal niet eens met zijn Google rants. Ieder zijn mening, maar imho hoort zo'n mening niet in dit topic.
 
Dank je wel voor je uitgebreide antwoord. Kijk daar kan ik wat mee.
Ik schrijf ook, hoe ziet die URL er uit! Dus wat is dan anders?
I.p.v Senso, die eerst even een " schoolmeesterpraatje " houdt .
Ja, en ik zeg dat je gewoon dom bezig bent. Schoolmeesterpraatje slaat nergens op. Ik geef gewoon aan welke informatie n.m.m. nodig is.

Ik heb Chrome al een paar keer verwijderd en opnieuw geinstalleerd maar geen verbetering...
Dat is toch gokwerk wat nergens op slaat. Waarschijnlijk kun je Chrome resetten. Je geeft ook niet aan waar je gekeken hebt in Taakbeheer. Bij Toepassingen of achtergrondprocessen? Bij die laatste kan die wel vijf keer staan.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan