Bij printen van een formulier worden enters/ returns niet geprint

Status
Niet open voor verdere reacties.

Butskever

Gebruiker
Lid geworden
13 mrt 2014
Berichten
28
Ik loop tegen het probleem aan dat als ik een formulier wil printen de enters/returns niet geprint worden. Alle tekst staat dus achter elkaar geplakt.
Is het mogelijk om in tekstvakken de enters zichtbaar te maken of met opmaak te werken en deze ook uitgeprint te krijgen?

Ik heb gezocht tussen de instellingen van het tekstvak maar hier is niets wat ik kan inschakelen zodat het wel functioneert.
 
Even mijn tenen uit elkaar pulken, want ik schrok hier wel even van:
Ik loop tegen het probleem aan dat als ik een formulier wil printen
Dat wil je toch niet echt? Ik hoop althans toch echt dat je 'rapport' had willen typen, maar dat je vingers niet verder kwamen dan 'formulier' :d.

In een rapport is het in ieder geval een fluitje van een cent.
 
:d:d
Ik bedoel inderdaad rapport. Ik krijg het niet gevonden. Hoe doe ik dat dan :eek:
 
Eigenschappen van het tekstveld aanpassen. Dat staat waarschijnlijk op <Tekst zonder opmaak>.
 
Nu nog bijlagen die we kunnen zien. Dus op de juiste manier (via <Ga geavanceerd>) zijn ingevoegd. Het feit dat je er 3 hebt ingemoffeld, doet mij vrezen dat je niet de database, maar plaatjes probeert mee te sturen. Slecht idee... Ik probeer al jaren een plaatje als database in te lezen, maar hij blijft dat vertikken.
 
Het zijn inderdaad plaatjes.
Hierbij de database. Het betreft dus rapport "actie-itemgegevens" waarbij de tekstvelden geen opmaak laten zien, terwijl het vak wel staat op "Tekst met opmaak"
 

Bijlagen

  • database.zip
    1,9 MB · Weergaven: 14
Butskever,

De "Tekst met opmaak" dan ook in je formulier, tabbladen, rapport aangeven.

Werkt bij mij prima. zie afbeelding.

2022-02-25.png

Gr. Cor
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan