Suggesties Android voor downloaden Instagram favorieten

Status
Niet open voor verdere reacties.

Benno_13

Gebruiker
Lid geworden
6 apr 2005
Berichten
76
Dag iedereen,

ik ben op zoek naar een batch afbeeldingen-downloader voor Instagram, en dan in dit geval van mijn Favorieten*.

Ik wil graag mijn Instagram account verwijderen, maar zit met het feit dat ik veel posts heb in mijn "favorieten"* die ik wil behouden. Sommige afbeeldingen die daar in staan, gebruik ik als inspiratie/moodboard voor mijn nieuwe woning, inclusief kleuren en vormen die ik op de muur wil schilderen. Ik wil deze berichten daarom graag downloaden naar mijn mobiel opslag of computer, maar het zijn er teveel om dit handmatig te doen.
Weet iemand een Android-app, of website, die ik kan koppelen aan mijn Instagram account en daardoor in 1 batch alle gelikete* berichten kan downloaden naar mijn Interne opslag?

Liefst natuurlijk gratis, maar als dit een betaalde dienst is, is de suggestie natuurlijk ook welkom.

Ik ben heel benieuwd of jullie hier ervaring mee hebben!

Groetjes,

Ben.

(*In Instagram heet het officieel nu volgens mij "Berichten die je leuk vind", of "Vind-ik-leuks*, maar het gaat dus om de verzameling berichten die je krijgt als je posts "Hartjes" geeft).
 
Dag Aar,

Dankjewel voor je snelle reactie! Je hebt helemaal gelijk dat dit kan -- echter, naar mijn idee is dit geen oplossing voor mijn huidige euvel, want Vind-ik-leuks zijn volgens mij geen onderdeel van je archief. Dit komt omdat het niet content is die ik gemaakt heb: de oorspronkelijke afbeeldingen zijn werken van andere gebruikers.
 
Dag iedereen,
ik "bump" dit even weer, om te kijken of iemand anders nog zijn licht hierover kan laten schijnen? Bedankt!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan