CD hapert regelmatig

Status
Niet open voor verdere reacties.

BEAT

Gebruiker
Lid geworden
8 apr 2001
Berichten
490
Omdat ik mij CD'S weer wilde afspelen heb ik een CD speler gekocht en aangesloten op mijn reciever echter doet zich regelmatig een probleem voor,tijdens het afspelen van een CD valt het geluid even kort weg dit gebeurt bij alle CD'S, wat kan het probleem zijn.

CD Speler - Panasonic
Reciever - Yamaha
Aangesloten met HDMI
 
Betere HDMI kabel aanschaffen, gebruik ze zelf tegenwoordig van het merk JVC en Q-Link, is geen reclame maar daar heb ik geen problemen mee, met andere merken wel.
Niet exact hetzelfde meegemaakt maar met monitoren en tv's die of uitvielen voor even of storing gaven.
 
Wedervraag?
CD-Speler aangesloten via HDMI?
Is het geen DVD-Speler?
Buiten het merknaam, is het geven van een type al een hele welkome aanvulling.
In geval van nieuw apparaat, terug gaan naar de winkel.
Bij een gebruikte "cd-speler" kan de laserkop al versleten zijn.
 
Hallo

Nieuw of 2ehands toestel ...

Je mag uiteraard ook typenr vermelden.

Sluit anders eens aan op eventueel aanwezige audio cinch stekkers (rood / wit)

Laser optiek al zuiver gemaakt , mocht dit een 2ehands toestel zijn ??

Versteend vet op laser geleiderails is ook veel voorkomende oorzaak bij oude , gedateerde toestellen (zuiver maken en nieuw sillicone vet aanbrengen)

Werkt een d.v.d. afspelen wel korrekt ??? (kan er al veel oorzaken worden uitgeschakeld)

Peter
 
Laatst bewerkt:
Alles is nieuw.
YAMAHA Reciever
HTR 4072
Panasonic
DVD S700 EG K
 
Nieuw? Ok...
Als de DVD/CD's en de kabels OK zijn lijkt me dat probleem iets voor de winkel waar het gekocht is toch?
 
Ik ga het morgen met een DVD speler van iemand anders proberen.
 
Dat denk ik niet ,alles is nieuw.
Morgen toch even proberen met de huidige kabels,anders maar betere kabels aanschaffen.
 
Ook nieuw spul kan een probleem hebben.... toch? Daarom is het fijn dat je minimaal 2 jaar garantie hebt....
En ook naast de kabels:
Als de DVD/CD's en de kabels OK
De CD/DVD kan nieuw zijn maar er kan storing zijn als iemand er met hele vette vingers er aan zat.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan