Mails komen niet in Inbox

Status
Niet open voor verdere reacties.

reneemettrie

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
1 aug 2006
Berichten
1.233
Ik heb een gmail account.
Onlangs kocht ik een nieuwe laptop met Office 365.
In Outlook staat automatisch deze gmail account, maar geen enkel bericht dat aan mijn werd verzonden vind ik terug in de inbox.
Hoe kan ik dat verhelpen?

Met dank!
 
In welke box dan wel?
 
In welke box dan wel?

Ik vind NIETS terug in Outlook. Enkel in mijn webmail (TVCablenet, VOO).
Zie wel de mappenstructuur in Outlook, met mails van vroeger. Maar mijn oude laptop is recent gecrashet en om technische redenen heeft men de gegevens nog niet kunnen recupereren, ook niet het bestand met de mails.
Ik vind ook wel iets via Google/Gmail maar weet niet hoe ik alles in Outlook krijg...
 
Probleem nog steeds niet opgelost, ga het wat meer in detail toelichten.

Mijn mails van GMAIL komen in Outlook allemaal terecht in de Prullenbak. Er zijn geen regels ingesteld.

Probleem deed zich al voor op een vorige laptop met Office 2016. Toen was de Prullenbak nog zichtbaar.

Op een nieuwe laptop, eerst met proefversie van Office 365 en nu met 2021 komen de mails nog altijd in de Prullenbak, maar deze is helemaal niet zichtbaar in de mappenstructuur.

Ik zie de mails enkel via Google/GMail. Als ik ze daar vanuit de Prullenbak naar de Inbox verplaats zie ik ze eindelijk in Outlook.

Via Google/GMail zie ik ook de map Spam met inhoud. Ook deze map zie ik niet in de mappenstructuur van Outlook.

Heel erg vervelend allemaal, kan iemand me helpen?

Op de onderstaande mappenstructuur zit er niets in "Elements supprimés", zou Prullenbak moeten zijn, en niets in "Courier indésirable", zou Spam moeten zijn.
Outlook.png
 
Probleem opgelost.
Bij de instellingen in GMail (Tab Doorsturen en POP/Imap) was de instelling verkeerd.
Nu bij "Doorsturen" gezet op "Kopie van Gmail bijhouden in de inbox"
 

Bijlagen

  • Capture d’écran 2022-03-31 152759.png
    Capture d’écran 2022-03-31 152759.png
    16,4 KB · Weergaven: 17
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan