Empires Dawn of the Modern World

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dannyfr010

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
15 mrt 2022
Berichten
2
Goedenmiddag,

Ik heb op mijn windows 11 Empires Dawn of the modern world geinstalleerd en is met succes geinstalleerd.
Nu geeft me laptop aan dat de installatie voltooid is maar zodra ik dubbel op het logo klik opent die heel me spelletje niet en staat hij ook niet op mijn taakbalk ook niet als administrator ?
Heeft iemand nog tips wat ik hier aan kan doen aangezien ik hem graag zou willen spelen?

Groetjes.
 
Probeer eens vanuit de commando prompt?
 
…opent die heel me spelletje niet en staat hij ook niet op mijn taakbalk ook niet als administrator?
Het is ofwel “me spelletje niet en staat hij ook niet op me taakbalk”, ofwel, en dat zou je jezelf toch eens aan moeten leren want het staat veel intelligenter, dit: “mijn spelletje niet en staat hij ook niet op mijn taakbalk”.
 
Goedenmiddag,

Ik heb op mijn windows 11 Empires Dawn of the modern world geinstalleerd en is met succes geinstalleerd.
Nu geeft me laptop aan dat de installatie voltooid is maar zodra ik dubbel op het logo klik opent die heel me spelletje niet en staat hij ook niet op mijn taakbalk ook niet als administrator ?
Heeft iemand nog tips wat ik hier aan kan doen aangezien ik hem graag zou willen spelen?

Groetjes.

Om dit probleem op te lossen, probeert u de app te openen met de optie Uitvoeren als beheerder.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan