Outlook onderwerp automatich aanpassen

Status
Niet open voor verdere reacties.

xallias

Gebruiker
Lid geworden
28 dec 2010
Berichten
26
Hallo ik zit met een probleem ik heb een zelfgemaakte template oft file gemaakt om mijn facturen te versturen, maar in de kolom onderwerp heb ik de naam factuur gezet
Dit werkt allemaal fantastich.
Maar nu wil ik graag dit automatich ingevuld hebben zodra ik een PDF bijlage invoeg mijn onderwerp regel automatisch ingevuld wordt bijvoorbeeld Faktuur 2022001 en dat dit natuurlijk alleen werkt met deze template genaam VSH.
Is dit mogelijk en zo ja kan iemand mij in de goede richting wijzen.
Ik ben ook in het bezit van ***tools.

Mvg Xal
 
Laatst bewerkt:
Ik ben ook in het bezit van ***tools.
Wat voor tools? Zet er anders een paar puntjes tussen, ofzo...

(Lachen zeg! Volgens mij betekent dit dat de swear-filter echt overbodig is
emo.gif
)
 
Ik bedoelde K*U*T*tools hopenlijk is dit goed

(Lachen zeg! Volgens mij betekent dit dat de swear-filter echt overbodig is )
 
Is dit mogelijk en zo ja kan iemand mij in de goede richting wijzen.
Of je al dan niet lollige tooltjes gebruikt of niet zou niet interessant hoeven te zijn. Veel interessanter is de vraag hoe je die factuur aanmaakt. Als dat bijvoorbeeld vanuit een database is (liefst uiteraard dan Access, maar er zijn nog steeds mensen die denken dat je in Excel ook een goede database kan maken) dan is het heel simpel om de complete mail vanuit dat pakket te versturen. En dan kun je dus ook vanuit dat pakket velden als adres, onderwerp en Bodytekst vullen. En daarbij een sjaboon meegeven.
 
Of je al dan niet lollige tooltjes gebruikt of niet zou niet interessant hoeven te zijn. Veel interessanter is de vraag hoe je die factuur aanmaakt. Als dat bijvoorbeeld vanuit een database is (liefst uiteraard dan Access, maar er zijn nog steeds mensen die denken dat je in Excel ook een goede database kan maken) dan is het heel simpel om de complete mail vanuit dat pakket te versturen. En dan kun je dus ook vanuit dat pakket velden als adres, onderwerp en Bodytekst vullen. En daarbij een sjaboon meegeven.

Dank je wel voor je antwoord kan ik net een paar stappen excel wordt mij nu acces aangeraden alweer een leuke uitdaging.

mvg xal
 
Dank je wel voor je antwoord kan ik net een paar stappen excel wordt mij nu acces aangeraden alweer een leuke uitdaging.

mvg xal

Nou hier ben oik het weekend mee bezig geweest maar excel werkt toch fijner zover
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan