microsoft store

Status
Niet open voor verdere reacties.

stroo

Gebruiker
Lid geworden
13 jan 2007
Berichten
98
goede middag de app van microsoft store werk niet meer als ik hem op de taak balk zet dan zie ik hem niet hij staat wel in start maar hij doet het niet bij de app staat wel de naam maar je ziet hem niet een enkele keer start hij maar het blijft blanko en dan gaat hij weer uit ik heb systeemherstel gedaan maar dat werk ook niet is er iemand die mijn kan verder helpen alvast bedankt.
 
Je toetsenbord mankeert ook wat?
 
Ga naar > Instellingen > Bijwerken en beveiliging > links Problemen oplossen > Extra probleemoplossers > Windows Store-apps (Problemen waardoor Windows Store apps niet goed functioneren oplossen.

en/of

Ga naar > Instellingen > App > rechts Microsoft Store > Geavanceerde opties > Herstellen
 
Laatst bewerkt:
goede morgen senso ik heb gedaan wat je op gaf maar bij mijn staat bij apps niet Geavanceerde opties - herstellen er staat ( problemen met microsoft store -apps oplossen en apps verwijderen en apps bij werken deze werken niet om de app te herstellen weet je wat anders.
 
Wil je dan zeggen dat beide opties die ik gaf niet aanwezig zijn? Of heb je probleemoplosser wel kunnen uitvoeren?

Welke versie van Windows heb je dan? Heb je de laatste updates? Heb je uitgevoerd wat Krullenbol schreef?

13. Systeembestanden repareren
Typ cmd in zoekvak > rechts > Als administrator uitvoeren > Typ sfc /scannow achter de prompt.

Begrijp je de opmerking van Edmoor niet? > Interpunctie!
 
Laatst bewerkt:
goede middag ik heb geavanceerde opties en toen op de knop herstellen en toe kwam tevoorschijn gebruikersaccount beheer is uitgeschakeld en toe op oplossen gedrukt opgelost met een V doe de pc uit en weer aan om de veranderingen op te slaan dat gedaan heb ik op nieuw alles gedaan om te kijken of het nu wel goed was maar hij zij weer gebruikersaccountbeheer is uitgeschakeld.
 
Het lijkt mij verstandiger dat je even hulp vraagt aan mensen in jouw directe omgeving om te kijken wat er precies aan de hand is.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan