TV kijken zonder kabel

Status
Niet open voor verdere reacties.

denetoet

Gebruiker
Lid geworden
13 mei 2009
Berichten
227
Hallo Helpers,
Als ik niet alleen in de huiskamer, maar ook boven op mijn slaapkamer TV wil kijken (voornamelijk de NL kanalen, nieuws etc.) dan zou ik een erg lange kabel moeten trekken, die kamer is ook nog moeilijk bereikbaar. Maar je kunt toch ook zpnder kabel kijken dacht ik? Op de ipad of de computer toch of misschien ook op de smart tv (via wat)? Ik heb een Ziggo all in abonnement. Wat is de beste methode denken jullie?
Dank voor jullie antwoord, Dirk
 
Je bedoelt via Digitenne en een DVB-t antenne?
Als je kwaliteit wilt is dat een no-go. Het beste advies is om een kabel te trekken.
 
Je zou boven ook via https://www.ziggogo.tv/nl.html kunnen kijken.
Als je TV boven dat niet ondersteunt, dan kun je dat mogelijk ook doe n via een laptop met bbijv een HDMI uitgang en die op de HDMI ingang vd TV aansluiten.
 
gebruik ziggogo.tv op je tablet of pc en wil je het op je TV zien dan gebruik je toch een chromcast.
Heb je een smart tv dan download je de ziggotv app.
 
Ik zou het met een kabel doen. Ik heb een 2 spliter, antenneverster, kabelgootjes (zichtbare gedeeltes) en goede kabel en aansluitingen gekocht. Kijk goed waar je met de kabel langs kunt, bijv. cv gaten etc. en trekken die hap. Als je cv gaten kunt gebruiken naar boven is een oude, lange breipen handig of een stuk installatie draad. In samenwerking met mijn vrouw, hebben wij dit zo opgelost na de renovatie van onze huurwoning.
 
Kabel is nutteloos, hopeloos ouderwets en een hoop gedoe (ook al qua kosten) als je een smart tv gebruikt. Ik kijk op elke etage en in elke kamer tv met een Apple tv of op een iPad. Werkt prima. Zeker als je het geluid van de tablet naar draadloze boxen streamt.
 
Hallo Dirk,

Je laat weten een Ziggo abonnement te hebben.
Dan kun je op andere apparaten "Ziggo Go" installeren en kan je alle zenders bekijken.
Als je device het toelaat kan je dmv HDMI een verbinding maken met een groter scherm of TV.

Veel succes en vriendelike groet,

Ewoud
 
Laatst bewerkt:
sterker nog...zie post 4.
Dan kijk je tv via internet waar in de eu je maar wilt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan