Outlook 2007 netwerkwachtwoord

Status
Niet open voor verdere reacties.

MarcVB

Gebruiker
Lid geworden
14 jun 2006
Berichten
52
Daar mijn Outlook 2007 telkens vraagt om het netwerkwachtwoord in te voeren kan ik geen e-mails meer ontvangen. Op de helpsite van Microsoft staat dat ik het hotfix-pakket voor Outlook 2007 957909 moet installeren. Daar Office 2007 niet meer ondersteund wordt door hen kan ik dit nergens terugvinden. Iemand een idee waar ik dit alsnog kan downladen?

Thx Marc
 
Heb je al gedacht aan upgraden? Of blijf je graag vastzitten aan een pakket die langzamerhand ook steeds meer uit zal vallen vanwege protocollen die uitgefaseerd gaan worden, en die bovendien ook een prooi is voor virussen, malware en hackers?

@Route: Ik vind het gevaarlijk om hotfixes vanaf een alternatieve site te downloaden. Als je ergens bij Microsoft een hash van het bestand kan achterhalen en verifieren (kijkje nemen in archive.org?) dan zou ik het wel direct geloven. Dan kan je zien wat de integriteit an het bestand is, en of deze niet aangepast is. Als dat niet lukt, dan zou ik installatie riskant vinden. Je weet nooit wat zo'n download nog meer meebrengt.

Mijn advies is om gewoon te upgraden en afscheid te nemen van Office 2007.
Recentelijk heb ik nog Outlook 2013 de deur uitgedaan in ruil voor Outlook 365 (aanrader).
 
Laatst bewerkt:
Iedereen bedankt voor de reacties, heb de hotfix geïnstalleerd en het register aangepast zoals beschreven door Microsoft maar probleem blijft. Heb dan Mail voor Windows erop gezet en dit werkt. Upgrade naar de laatste versie van Office zit er aan te komen als ik een nieuwe pc heb aangeschaft want de huidige is ondertussen ook al meer dan 10 jaar oud. Maar voorlopig gered, dus bedankt iedereen.
Marc
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan