mail verdwijnt

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sjaan1946

Gebruiker
Lid geworden
2 nov 2015
Berichten
23
Ik ben lid van een clubje waaruit regelmatig emails worden verstuurd aan alle leden. Nu is het al geruime tijd dat als aan mij een email wordt gestuurd ik die binnen zie komen maar ook gelijk weer verdwijnt. De andere leden hebben daar geen last van. De mail wordt met hotmail verstuurd. Zelf werk ik met outlook (office). Ik heb gekeken of er soms een regel de oorzaak was maar ik heb geen enkele regel actief dus dat kan het niet zijn.

Mail van andere personen en/of bedrijven komen gewoon binnen. Alleen van de club dus niet.

Is er iemand die dit raadsel kan oplossen?

Met vriendelijke groet,

Sjaan Lieder
 
Heb je geen andere spamfiltersoftware die het haast direct het downloaden opeens weggooit?
Mail kan anders niet zomaar opeens uit je inbox verdwijnen alsof het als sneeuw smelt.
 
verdwenen email

Hartelijk dank voor je antwoord. Nee ik heb geen andere spamfiter. Het gekke is de mail wordt verzonden naar een groep. Iedereen in de groep ontvangt de mail. Ik ook maar die verdwijnt gelijk alleen bij mij. Als het bericht aan mij apart wordt verzonden is er geen probleem. Dan ontvang ik het en het blijft ook gewoon in Postvak In. Is dat nou niet raar??

Sjaan
 
Laatst bewerkt:
Heel vreemd. Even nakijken: McAfee Anti Spam folder, where the emails were being moved. It is a sub folder of the Inbox.

FIX: Disappearing Outlook emails [Full Guide]
Loop die even na. Mogelijk punt 6? Ik heb geen Outlook, kan dus zelf niets nakijken.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan