Mailwasher probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rolly13

Gebruiker
Lid geworden
24 nov 2003
Berichten
17
Sinds een week krijg ik volgend probleem als ik Mailwasher open. Iemand een oplossing ?
Image2.jpg
 
Ik zou zeggen dat je dat bij Telenet moet vragen.
Kennelijk is hun authenticatiemethode gewijzigd.
 
Edmoor: They say it's a mailwasher problem
AAr : werkt niet
Senso: Het is niet alleen authentication dat je moet zoeken, Plaintext password authentication is not supported for this account heeft 16.000.000 oplossingen op Google.
 
Ja. Zowel op Thunderbird als op Mailwasher. Bij Thunderbird heb ik de optie SSL niet. Staat op SSL/TLS
 
Plaintext password authentication is not supported for this account heeft 16.000.000 oplossingen.
Oplossingen? Dan is het wel vreemd dat je het nog zelf nog niet opgelost hebt. Kijk die zin doet er niet toe. Het gaat om het artikel achter de link en dat is een artikel op een forum van de software-ontwikkelaar o.a. Mailwasher. Dus als het daar niet opgelost wordt, is dat een w*rdel*s forum.

Heb je de poorten ook nagekeken?
 
Laatst bewerkt:
Heb ongeveer alles geprobeerd maar niets lukt. Heb zefs een mailwasher van een backup van 6 maand terug gezet: Noppes Ik begrijp ook niet wat ze bedoelen dat PLAIN TEXT niet aanvaard word. Van Mailwasher zelf nog geen antwoord gekregen. Al 3 x gevraagd
 
PLAIN TEXT dat staat voor platte tekst en wil zeggen dat het niet versleuteld is. Dus daarom schrijf ik, kijk de poortnummers/getallen na. Kijk ook onder jouw e-mailaccount of daar instellingen staan die daar betrekking op kunnen hebben.
 
Laatst bewerkt:
Volgens de helpdesk van Mailwasher kan dit probleem met Versie 6 niet opgelost worden. Heeft iets te zien met dubbele beveiliging. Mag dus gesloten worden
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan