Na herinstallatie PC lukt kopieren map contactpersonen niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

Haaikneuter

Gebruiker
Lid geworden
26 dec 2004
Berichten
93
Goedemiddag,
Ik ben wel wat bekend met programma's en PC's maar ben zeker geen expert.
Ik loop nu tegen het volgende aan.
Mijn desktop moest ik opnieuw installeren met W10 en ook Office 2019. Buiten Word, Excell etc. gebruik ik Outlook alleen voor contactpersonen. E-mailen doe ik met een gmail account.
Buiten die desktop 1 gebruik ik nog een tweede desktop met W10 en Office 2016. Desktop 1 in gebruik als master, mutaties doe ik op die PC.
Buiten die twee desktops nu nog een laptop met W11 en Office 2019.
Voor herinstallatie van Desktop 1 kon ik de PST map van Office 2019 die stond op desktop 1 kopiëren naar desktop 2 en dan had ik dezelfde contactpersonen map als op desktop 1.
Na de herinstallatie lukt dat niet meer. Ik kan wel exporteren/importeren maar dan krijg ik verschillende contactpersoon mappen namelijk buiten de map contactpersonen ook een map contactpersonen(alleen op deze computer)
Het lastige is dat outlook op desktop 2 opent met contactpersonen( alleen op deze computer) en daar niet de mutaties komen welke ik had aangebracht op desktop 1. Op desktop 2 staat ook nog de map contactpersonen en daar komen wel de mutaties terecht. Het vervelende daarbij is dan weer dat ik in de zoekregel geen naam kan typen en ik dan een zoekresultaat krijg. Zo gauw ik een naam intyp verdwijnen alle visitekaartjes oftewel ik krijg geen enkel resultaat.
Op zowel desktop 1 en desktop 2 kan ik de gewone map contactpersonen rechtsklikken en verwijderen kiezen maar dat kan bij de mappen contactpersonen (alleen op deze computer) niet.
Ik heb het geprobeerd met het programma CodeTwo Outlook Sync maar daar kom ik ook niet verder mee. Mogelijk dat dit progje alleen maar werkt tem versie 2016 van Outlook.
Wie kan me op de goede weg helpen om zonder mailaccount toch dezelfde contactpersonen map te krijgen op beide desktops en liefst ook nog op de laptop met W11. En dat ook nog offline dus niet via cloud of windows account dus alleen via mijn lokale netwerk.
Alvast bedankt voor bekijken van mijn vraagstuk.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan