Naar andere pagina of huidige leegmaken

Status
Niet open voor verdere reacties.
Waarom gebruik je verschillende scripts?
Is dat niet onoverzichtelijker?

Zelf vind ik het praktischer om zowel het formulier als het script bij elkaar te houden.
 
Laatst bewerkt:
Waarom gebruik je verschillende scripts?
Is dat niet onoverzichtelijker?

Zelf vind ik het praktischer om zowel het formulier als het script bij elkaar te houden.

Hallo Aar,

op de pagina waar de klantgegevens staan, wil ik niet de gegevens van hun hond tonen vandaar op een andere pagina.
 
Hallo Aar,

Op de pagina waar de klantgegevens staan, wil ik niet de gegevens van hun hond tonen vandaar op een andere pagina.
het is een eigen keus. Ik verdeel alles zelf onder in entiteiten.

Alle wat over bestellingen gaat komt in order.php, alle zaken over klanten staat in customers.php. Met een switch() kan je makkelijk verschillende pagina aanmaken binnen een entiteit.

Los van dit gebruik ik ook nog eens een templateparser (Smarty) om de HTML los te trekken van de PHP-code.
Maar ook dat is een keuze.
 
Waar ik nieuwsgierig naar ben is als je het formulier met de Enter toets op je toetsenbord verstuurt of dan de "action" of de "formaction" wordt gebruikt?

gebruik ik ook nog eens een templateparser (Smarty) om de HTML los te trekken van de PHP-code
{smarty} dus :D:D
 
Laatst bewerkt:
Waar ik nieuwsgierig naar ben is als je het formulier met de Enter toets op je toetsenbord verstuurt of dan de "action" of de "formaction" wordt gebruikt?


{smarty} dus :D:D

Echt een aanbeveling als je een site met veel layout hebt.
Twig is eventueel ook een goede mogelijkheid. En je kan ook templates herbruiken. Zoals een invoer en wijzigingsformulier.
 
Mijn one-page site heeft alle {templates} in smarty ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan