import csv excel in outlook

Status
Niet open voor verdere reacties.

styllo

Gebruiker
Lid geworden
7 feb 2008
Berichten
34
Beste,

Ik probeer een CSV bestand met datum, start uur, eind uur en titel te importeren in een outlook agenda.

Alles gaat prima tot ik op het einde de velden moeten toewijzen. Zie screenshot.
Daar staat 'iets' voor Begindatum die er niet moet staan denk ik. Alleen weet ik niet van waar het komt.
De string staat in 1 lijn waardoor de velden niet kunnen gekoppeld worden.
Maar hoe ik ze onder elkaar kan krijgen is mij een raadsel. Enkel op die manier kunnen ze gekoppeld worden aan de rechter kolom.

Iemand die me kan verder helpen ?

Bedankt alvast.

mvg. David
 

Bijlagen

  • codes outlook_5.csv
    681 bytes · Weergaven: 19
  • outlook.JPG
    outlook.JPG
    102,6 KB · Weergaven: 27
De reden dat je deze instellingen te zien krijgt, komt omdat je geen kommagescheiden bestand gebruikt, maar een puntkommagescheiden bestand. En dat wil natuurlijk niet. Als je de puntkommas vervangt door komma's, kun je wél matchen en importeren.

Import Outlook.jpg

Dat eerste veld blijft rare tekens tonen, maar dat staat het matchen dus niet in de weg.
 
De reden dat je deze instellingen te zien krijgt, komt omdat je geen kommagescheiden bestand gebruikt, maar een puntkommagescheiden bestand. En dat wil natuurlijk niet. Als je de puntkommas vervangt door komma's, kun je wél matchen en importeren.

Bekijk bijlage 363820

Dat eerste veld blijft rare tekens tonen, maar dat staat het matchen dus niet in de weg.

Super! geweldig dank u wel. opgelost. :cool:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan