Inhoud van verzonden items weg

Status
Niet open voor verdere reacties.

reneemettrie

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
1 aug 2006
Berichten
1.233
De problemen in mijn onlangs geïnstalleerde Outlook 2021 blijven maar aanhouden :evil:
Ik zie in Outlook geen verzonden mails in de map "Verzonden Items". Via Google/Webmail zijn deze wel degelijk zichtbaar...
Instellingen in bijlage, weet niet of het er iets mee te maken heeft?
 

Bijlagen

  • verzondenitems.png
    verzondenitems.png
    15,6 KB · Weergaven: 30
Zie je de map Verzonden Items wel? Staan daar andere mails nog wel in? Staat er een filter op? Weergave al een keer veranderd?
 
Ik heb veel problemen gehad. Op bepaalde momenten zag ik geen submappen van Postvak in, of geen mails in postvak in. Dat heb ik opgelost door bij "Pad naar de Hoofdmap", "INBOX" in te typen. Nu zie ik de submappen van de INBOX mét inhoud, de INBOX zelf mét inhoud, maar de map "VERZONDEN items" is leeg.
Wat bedoel je met een filter? Nooit ingesteld.
Weergave wijzigen verandert niets.
 
Inbox is de Engelse term voor Postvak In. Dan zou je geen 'Verzonden Items' moeten/kunnen hebben, maar 'Sent Items'. Outlook doet gekke dingen als je meerdere taalversies gebruikt; ik heb dat ook wel eens gehad. En een filter kun je bijvoorbeeld instellen op ongelezen/gelezen etc. Maar geen filter zou natuurlijk altijd goed moeten zijn.
 
Als ik de taal wijzig naar UK of FR blijven de namen van de mappen in NL. Ben de truk om dit te wijzigen vergeten. Was iets met toevoegen aan .exe.
Maar ik zie wel alles van Postvak In/Inbox.
Ook in de map ongewenste items/spam zie ik geen inhoud. Die wel zichtbaar is in https://mail.google.com/mail/u/0/#spam
Gelezen/ongelezen geeft geen verschil.
 
Het probleem is nog steeds niet opgelost.
Via Google/Gmail zie ik de map verzonden items incl. de inhoud. In outlook staat er NIETS in de verzonden items.
Wat ik al geprobeerd heb:

-bij verzenden van een mail via de opties een alternatieve locatie invullen. Werkt voor de betreffende mail, maar niet voor de later verzonden mails.
-Een regel maken waarbij een kopie van de verzonden mails in een map worden gezet. Dit werkt, alleen komt er een kopie van ALLES in mijn inbox in die map terecht. Dus waardeloos

De namen van VERZONDEN ITEMS zijn zowel in GMAIL als in Outlook in NL.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan