Verkenner van gsm weergeven op laptop

Status
Niet open voor verdere reacties.

Harry-ke

Gebruiker
Lid geworden
30 apr 2007
Berichten
18
Ik wil de "harde schijf" en de SD-kaart van mijn gsm Samsung A5 (2017) weergeven op mij laptop Windows 10 via USB-kabel. Ik weet heel zeker dat dit enkele maanden geleden probleemloos ging en dat ik bestanden van de gsm kon verplaatsen via de laptop. Android-versie gsm = 8.
Dit gaat niet meer, bestanden noch gsm zelf niet meer zichtbaar op de laptop, gsm laadt nochtans op en geef een piepje bij aanbrengen USB-kabel.
Ik heb ook al een andere kabel geprobeerd én ook al een andere gsm, zonder resultaat.
Graag hulp aub.
 
Hallo, Daar heb je software voor nodig en regelmatig heb ik ook dat bepaalde drivers en een verkenner die ik daarvoor heb niet meer werken. Een aanpassing van de software kan dat doen en de instellingen kunnen gereset zijn. Probeer MyPhoneExplorer.

Je hebt USB kabels die afwijken van de standaard en daardoor is niet elke kabel geschikt hiervoor.

Als je alle machtigingen op de telefoon ingeschakeld hebt (Ontwikkelaars modus) dan moet je ergens aangeven dat USB niet voor hotspot is, dan legt de telefoon verbinding voor een computer, maar bestandsoverdracht.
 
Opgelost !

OPGELOST

Hoi, ik durf het bijna niet te bekennen, maar toch : het lag aan de USB-kabel.
Ik had er nochtans 2 verschillende geprobeerd.
De eerste was blijkbaar stuk en de 2de niet geschikt (enkel opladen).
De 3de kabel deed het zaakje perfect werken.

Dank aan Alfred 2 en Route 99 !!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan