Open vensters op taakbalk

Status
Niet open voor verdere reacties.

weversknoop

Gebruiker
Lid geworden
18 jun 2012
Berichten
8
Hallo, ik ben overgestapt op Windows 11, maar heb daar toch enige problemen mee. Door verschillende registerhacks staat mijn taakbalk boven met kleine iconen. Helaas, als ik met de muis op een icoon sta, krijg ik de naam van het programma te zien, en niet meer de open vensters van dat programma. In Windows 11 heb je niet veel vrijheid om te kiezen, vensters ontdubbelen gaat niet, maar ik zie nu geen vensters meer. Heeft iemand een hack om dit terug te zetten?
 
Ja, vreemd om zelf te gaan prutsen in het register en dan anderen vragen het op te lossen. Je hebt dus geen kopie gemaakt van het register, geen systeemherstelpunt en ook geen systeemkopie. Ik "pruts" ook vaak, maar zorg er wel voor dat ik herstellen kan. En helpers op Helpmij waarschuwen vaak, blijf van het register af en wil je toch wijzigingen aanbrengen maak dan eerst een back-up van het register e.d.
 
Altijd fijn als iemand wat zout in de wonde strooit. Was echt nodig :). Maar ik snap niet helemaal wat je probleem is. Kun je niet rechtsklikken op je taakbalk en dan de Taakbalkinstellingen alsnog aanpassen naar je eigen voorkeur? En met <Alt>+<Tab> kun je sowieso altijd door je open vensters bladeren, daar heb je geen taakbalk voor nodig.
 
Open vensters in taakbalk

Windows 11 ondersteunt nog geen ontkoppeling open vensters. Als de taakbalk boven staat, komt de informatie boven de taakbalk, dus boven het scherm zodat deze niet zichtbaar is. Oplossing uitgesteld tot nieuwe update.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan