MS Outlook 2021 installeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

mcl

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
Berichten
3.417
Hallo,
Ik ben door een fout MS Outlook 2021 kwijt.
Uiteraard heb ik de key van Office 2021, maar waar kan ik Outlook downloaden?
 
Ik heb nu MS Office 2021 opnieuw gedownload, maar ik zie in de programma's niet EXEL, WORD, OUTLOOK staan. Dus kan ze niet activeren. Ik heb de originele code.
Wat te doen?
 
Als je het hebt geïnstalleerd staan die er gewoon op.
Klik eens op het Windows 10 logo links onderrin en tik dan bijvoorbeeld Excel in.
 
In het zoekscherm krijg ik dan EXEL App te zien . meer niet. als ik er op klik gebeurt er niets
 
Het is een standaard installatie.
Dan weet ik ook niet wat er bij jou gebeurt.
 
Ik heb het opnieuw geinstalleerd en alles weer OK.
 
Als ik nu en map wil importeren dan kreeg ik bij het venster OUTLOOK GEGEVEN SBESTAND IMPORTEREN altijd de naam van te importeren map staan, maar nu staart alleen Outlook-gegevensbestand en |Verwijderde items. Dus ik weet niet waartoe ik de map moet importeren.
 
Laat eens een duidelijke print screen zien van die hele omgeving om het moment dat het optreedt.
 
Als ik nu op de ikoon van OUTLOOK klik dan krijg ik een venster met de volgende tekst:
Kan het bestand
C:\Users\mcl\Documents\Outlook-bestanden\mcl\kpnmail.nl.pst.niet vinden

Wat te doen
?
 
Zoeken naar kpnmail.nl.pst en dat bestand dan op die plek zetten.
 
Gedaan.
Als ik nu op dat bestand klik zegt het:
Outlook-gegevensbestanden moeten vanuit Outlook worden geopend.

Waar kan ik dat in Outlook doen?
 
Als dat bestand staat op de plek die Outlook aangaf hoef je alleen maar Outlook te openen.
 
Gelukt, nu het volgende probleem.
Als ik een .pst map wil exporteren bv. bewaren en zie selecteer de map waaruit u wilt importeren dan zie ik de map bewaren niet alleen verwijderde items.
Hoe kan ik dan die map importeren?
 
Opgelost. Het bestand stond bij de nieuwe installatie in een andere map. Met zoeken de juiste map gevonden.
Dank voor alle tips.
Martin
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan