Xioami Poco F3 Hulp gevraagd met instellen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Miauw

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
24 okt 2003
Berichten
1.033
Ik heb een Xiaomi Poco F3 eind vorig jaar gekocht, er zit helaas geen handleiding bij die als het in het Nederlands is, duidelijkheid kan geven.

Mijn oude smartphones Samsung Galaxy S4 en S5 zijn aan het instorten, worden steeds slechter qua app's ondersteunt, kan iemand mij het liefst in het Nederlands helpen hoe ik mijn nieuwe mooie telefoon goed kan instellen zonder dat ik direct door mijn data heen vlieg?

Heeft iemand dit toestel?

Zo ja, kan iemand mij wat wegwijs maken?

Ik heb begrepen dat deze mobiele telefoon veel kan, heb geen ervaring met Xiaomi, maar wil het graag leren kennen.

Ik heb begrepen dat ik eerst advertenties uit moet zetten, echter moet ik beginnen met de telefoon aan te zetten, maar ben bang dat ik wat verkeerd doe.

Ik wil eerst via wifi het nodige instellen voor ik de eerste simkaart plaats, er kunnen 2 simkaarten in. Ik wil er 1 met een abonnement gebruiken, de ander prepaid.

Alvast dank voor de moeite mij op weg of verder te willen helpen.
 
Laatst bewerkt:
Als je niet wilt dat je door je data heen vliegt dan zet je gewoon 'mobiele gegevens' uit.

Waar ben je bang voor wat er verkeerd gaat?
 
Als je niet wilt dat je door je data heen vliegt dan zet je gewoon 'mobiele gegevens' uit.

Waar ben je bang voor wat er verkeerd gaat?

Ik heb alleen ervaring met Samsung smartphones, bij Xiaomi is het aa te raden advertentie rommel uit te zetten.

Backups en programma's downlaoden wat niet alleen via Wifi gaat, vlieg je snel door beperkt data heen.

Het zijn mijn eerste stappen met Xiaomi, een mooie telefoon die wel heel erg veel kan.
 
Laatst bewerkt:
Een nieuw toestel en geen handleiding

Klopt als een bus !
Er word aan papier meegeleverd: Een Quick Start Guide, een Safety Information en een Warranty Card, niet meer, niet minder ..

Wat betreft dat het een bijbel zou zijn , 56 pagina's noem ik nog geen bijbel ..
Ik heb dezelfde telefoon, en ik heb MI niet geactiveerd, deze heb ik overgeslagen tijdens installatie van het apparaat.
 
..................

Ik heb begrepen dat deze mobiele telefoon veel kan, heb geen ervaring met Xiaomi, maar wil het graag leren kennen......

Dat is een bijbel, nou ja, staat daar in hoe je advertenties uit kan zetten en bepaalde programma's kan verwijden?

Je wilt het toestel leren kennen, maar niet een redelijk eenvoudige handleiding doorlezen....????
Ik ga de handleiding in elk geval niet voor je doorlezen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan