Hoe krijg ik reclame en meldingen van mcafee uitgeschakeld ??

Status
Niet open voor verdere reacties.

e de waele

Verenigingslid
Lid geworden
28 dec 2000
Berichten
2.694
Beste forum leden.
Hoe krijg ik de reclame en verder meldingen van mcavee uitgeschakeld van mijn laptop/ mailbox
Het word steeds erger en meer en ook onder diverse namen niet normaal meer dit.
Ik zou graag dit volledig blokeren zodat ik deze nooit meer zie op mijn laptop.
Ik krijg soms deze op een dag wel 10x te zien ??? in mijn mailbox
Ik weet niet waar ik moet beginnen ik ben al eens bezig geweest maar is nog nie gelukt
e de waele
 
Bij welke provider zit je eigenlijk met je mailadres?
 
Onbekende e-mails direct verwijderen. Niet openen e.d. Wat bedoel je met "Ik krijg soms deze op een dag wel 10x te zien ???" Als je sex-sites bezoekt krijg je ook "meldingen" van Microsoft en McAfee. Bedoel je die? Screenshots?
Providers hebben vaak ook een spamfilter en ook jouw beveiligingsprogramma zou er mee moeten werken (spamdefinitions updaten).
 
Laatst bewerkt:
Beste mensen Ik ga eerst eens wat leesvoer doornemen en bekijken wat ik kan doen.
mijn provider is van KPN ( het net.nl) Alles werk wel gewoon goed Ik krijg de meeste van McAfee .
Dit waarschijnlijk omdat ik dat enkele jaren heb gebruikt. Ik ben daar mee gestopt en gebruik nu gewoon windows beveiliging.
Ik ga eerst maar eens alles lezen ,iedereen heel veel dank voor jullie reactie.
e de waele
 
Ik krijg de meeste van McAfee.
Dit waarschijnlijk omdat ik dat enkele jaren heb gebruikt.

Nee. Dat heeft er hoogstwaarschijnlijk niets mee te maken. Dat kun je lezen in het artikel van post 3. Gaat het om e-mails heb je vermoedelijk je e-mailadres achtergelaten op een dubieuze site. Er daar zijn ze mee aan de haal gegaan. Aanmerken als SPAM en consequent deleten. Onbekende e-mails deleten en niet openen. Prijs gewonnen van Bol.com > deleten. Klik niet op links/koppelingen in mails maar ga altijd naar de officiële websites!

Volgens de e-mail is de bankrekening niet veilig > deleten. Dan proberen ze je op te lichten!!! Ook via de telefoon > haak er op gooien. Nooit op ingaan!!!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan