wifi signaal omzetten naar laptop zonder ingebouwd wifi

Status
Niet open voor verdere reacties.

Cortrans

Gebruiker
Lid geworden
20 jun 2009
Berichten
172
hoi, ik heb een vraag voor de techneuten onder ons.
Ik heb een kasje om tv mee te kijken waar ik dus onder andere Viaplay mee kan kijken.
In juni sta ik 3 weken op de camping (in Nederland) en wil ik dit kastje meenemen zodat ik de 2 Formule 1 wedstrijden daar kan kijken.
Ik heb daar een prima wifi van de camping en ook op mijn telefoon, echter, het kasje moet eigenlijk rechtstreeks op een wifi netwerk aangesloten worden.
Is er een speciale omvormer in de handel, of een mannier, die het wifi signaal omzet naar een netwerk plug???
 
Laatst bewerkt:
Gooi je illegale kastje in de vuilnisbak en betaal gewoon voor je abonnement. Je hebt ook een proefperiode.
 
Dat is inderdaad een optie, maar daar ben ik nu niet mee geholpen he.
De vraag is of er “iets” is wat het WiFi signaal om kan zetten naar een internet plug (of vast kastje)
 
Laatst bewerkt:
Naast wat Aar al zei is het forumleden niet toegestaan hulp te bieden bij illegale activiteiten, waar dit naar mijn mening onder valt.
Zie hiervoor de forumregels waar je bij het maken van je account mee akkoord bent gegaan.
https://www.helpmij.nl/forum/register.php?hr=ja
 
Laatst bewerkt:
Oke, dan zal ik de vraag anders formuleren...... (zodat er niets illegaals aan te pas komt)
Ik wil mijn laptop die dus geen eigen wifi ontvanger heb, laten werken op het wifi signaal van de camping, wat heb ik hier voor nodig???
Ik wil dus internetten op mijn laptop via de wifi van de camping, en de laptop zal dus "bedraad" moeten worden, is dit mogelijk? en zo ja, hoe of waarmee???
 
Laatst bewerkt:
Aan illegale zaken doen we hier niet aan meewerken.
Afgaande op je laatste reactie hierboven kan je simpel oplossen met een usb wifi dongle
 
Aan illegale zaken doen we hier niet aan meewerken.
Afgaande op je laatste reactie hierboven kan je simpel oplossen met een usb wifi dongle
Ik probeer eigenlijk niets illegaals te doen (oke, dat tv kastje) maar de vraag is gewoon om een kastje of iets dat een wifi signaal om te zetten naar een ethernet aansluiting, niet meer of minder (en dit is naar mijn weten toch niet illegaal???)
Een dongle is dus geen oplossing omdat die geen Ethernet plug heeft
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan