Wat is een goed VPN programma

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dukkel

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
17 feb 2016
Berichten
1.990
Besturingssysteem
Win11 Prof NL
Office versie
Office365
Hallo Allemaal

Ik zou me op het gebied van VPN willen orienteren.

Maar welk programma is volgens jullie het beste ?

En welk programma is het beste en bovendien gratis ?

Met vriendelijke groet

Dukkel
 
gratis is niet goed...dan zijn er nog te veel servers bekend.
Kijk eens bij nordvpn of expressvpn.
de laatste gebruik ik zelf en is goed.
heb jezelf een nas dan zou je zelf een vpn server kunnen opzetten.
 
Misschien is het handiger om even te vertellen wat je precies wilt bereiken?
Het is al vaker gezegd: Wees eens wat duidelijker :).
 
Ik gebruik al jaren PIA en ben daar zeer tevreden over. Is niet gratis, maar dan krijg je ook een snelle VPN met veel bandbreedte en veel faciliteiten.
Gratis VPN heb ik geen ervaring mee, maar je moet je afvragen waarom dat gratis is. Niets is gratis.
 
ik gebruik jaren lang mullvad en toen der tijd waren er ook geen dns leaks te bekennen en ook geen WebRTC leak. Je hoeft bij hun niet meteen zo een groot bedrag in 1x neer te leggen wat bij vele wel zo is. b.v. 1 jaar in 1x te betalen.
 
Laatst bewerkt:
De vraag is eigenlijk:

Wil de topicstarter vanuit huis gebruik maken van een VPN server (in het buitenland) om daarvandaan verder de surfen.
Of wil de topicstarter zelf een VPN server opzetten om vanaf buitenaf toch op zijn eigen thuisnetwerk te kunnen.
 
Ja dat weten we inderdaad niet niet maar een optie geven is nooit verkeerd dan kan die gene zelf bepalen wat die gene met de info doet.

groetjes
 
Deze optie kost geld! Wat ik niet begrijp is dat als het dan zo noodzakelijk is voor de veiligheid etc. dat het niet standaard in een security programma zit. Ben je van alle reclame en gezeur af.
 
Misschien is het handiger om even te vertellen wat je precies wilt bereiken?
Het is al vaker gezegd: Wees eens wat duidelijker :).

Hallo Aar,
Ik dacht zo, dat als je een VPN wilt gebruiken, dat de redenen voor de hand liggen. (Geen reklame, en ondermeer ook de beveiliging van al je downloads)
MVG
Dukkel
 
De vraag is eigenlijk:

Wil de topicstarter vanuit huis gebruik maken van een VPN server (in het buitenland) om daarvandaan verder de surfen.
Of wil de topicstarter zelf een VPN server opzetten om vanaf buitenaf toch op zijn eigen thuisnetwerk te kunnen.

Hallo Aar
Ook om van buitenaf in je eigen VPN Server te kunnen komen trekt mij ook wel aan.
Maar HOE zet je dan zelf een VPN server op ??
MVG
Dukkel
 
Dukkel, heb je zelf al wat gevonden?
Een beetje zelfredzaamheid is echt niet verboden hoor.
 
Even geduld. Duurt niet lang, krijg je bericht dat het gelukt is.
 
Dukkel, heb je zelf al wat gevonden?
Een beetje zelfredzaamheid is echt niet verboden hoor.

Hallo Aar

Ja, ik heb gevonden: Avira Phantom VPN. Draait op het ogenblik, maar weinig instelmogelijkheden.
En Senso kwam met "How I made my own VPM, maar dat lijkt me nogal bewerkelijk. Maar als er geen alternatief komt, ga ik zeker een poging wagen
 
Even geduld. Duurt niet lang, krijg je bericht dat het gelukt is.

Lijkt me een goede mogelijkheid, maar lijkt me ook zeer bewerkelijk. Dus die mogelijkheid gebruik ik als alternatief
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan