• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Zoekwaarde

Status
Niet open voor verdere reacties.
1) op de feestdagen werk je van 0:00 tot 18:00 gratis .
Antw; Dat is niet de bedoeling. het is op feestdagen net als de zondag 160% maar op 24 dec en 31 dec vanaf 18:00-24:00 ook 160%.

2) jij wil met formules die pers afspraken automatisch invullen, wekelijks herhaald.
als je na bvb na 2 weken dat weekrooster wil aanpassen (niet met terugwerkende kracht) , dan wordt alles in die weken daar voor ook veranderd.
dat wil je niet. of wel??? Antw; Dit is eenmalig iets dat de standaardiensten er in wordt gezet en daarna worden er aanpassingen in het rooster gezet. Ik heb gezien dat dit enkel kan met de vaste diensten overdag en niet zozeer met de onregelmatige diensten. Die ga ik handmatig erin zetten.

3) kun jij dit straks zelf allemaal aanpassen?
Antw; Ik weet niet wat je hiermee precies bedoeld, maar de formules die kan ik wel aanpassen, Vba niet want hier heb ik geen kennis van, helaas.

4) wat is je kennis van VBA?
Antw; Geen kennis hiervan.

5) vind jij dit overzichtelijk? (ik niet)
Antw; Ik werk er nu ook mee en tot nu toe vindt ik het duidelijk! Ik kopieer een week (ma t/m zo) zowel van de gastenplanning, peersoneels planning en rittenplanning op een pagina en dat druk ik af en mail het rond naar de collega's.
Echter ze gaan nu ook met onregelmatige diensten werken. Ik weet nog niet hoe ik dat wil gaan tonen. De vorige oplossing vond ik onduidelijk en deze oplossing heb ik van het forum gehaald. Dan zie wel welke uren onregelmatig zijn en welke niet.
6) heb je serieus gezocht op helpmij.nl zoekterm ort?
Antw; ja dat heb ik wel want beide ORT overzichten komen van deze forum. Echter om de Vba toe te passen of aan te passen daar heb ik geen kennis van. Ik heb namelijk nog geen oplossing gevonden die past bij zo'n rooster zoals ik hem nu heb gemaakt.

Hopelijk is het nu een beetje duidelijker?
Mvg, Peter
 
Peter,
je vult bvb bij Pers afspraken bij Melanie in dat ze op dinsdag ziek is en op donderdag werkt.
zoiets kun je toch niet voor een hele maand invullen????
of is dat een steeds terugkerende ziekte?

leg eens uit hoe het gaat werken.
 
Laatst bewerkt:
Dat is voor de test voor nu zodat je weet dat er ook ziekte uren verantwoord kan worden achteraf.

Standaardplanning wordt ingegeven op de gasten en pers planning voor een hele week. Die gaan dan automatisch voor een hele maand op de dagen waar ze voor gepland staan. Dit is eenmalig.
Daarna gaat er pas echt gepland worden aan de hand van de eventuele aanpassingen die er gaan komen en voordat de planning naar de medewerkers gaat. Als de planning naar de medewerkers gaat wordt deze opgehangen en daarna wordt dit maandrooster aangepast wat er op de dag zelf is gebeurd. De volgende maand begint dit dan opnieuw.
 
Peter, het lijkt me eenvoudiger om uit te gaan van 1 basis tabel
bvb datums vertikaal en namen ed horizontaal.
uit die basis tabel kun je dan je week of maand of jaar overzichten halen.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan