Maken van naamkaartjes op A4 formaat

Status
Niet open voor verdere reacties.

daytjev

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
2 mei 2022
Berichten
3
Ik moet voor een vergadering de naamkaartjes maken. De naamkaartjes zitten in een doorzichtige houder. Aan beide kanten staat dan de naam van de persoon. Hierdoor moet de naam twee keer erop staan, rechtop en ondersteboven. Ik heb een voorbeeld naamkaartje bijgevoegd zodat te zien is wat de bedoeling is. Met Googlen en op Word pielen krijg ik het niet voor elkaar. Ik moet er nogal veel maken, dus graag dat Word zo ingesteld is dat ik makkelijk pagina na pagina de naamkaartjes zo kan maken.

Alvast heel erg bedankt!
 

Bijlagen

  • image_50400257.JPG
    image_50400257.JPG
    1,8 MB · Weergaven: 36
Kan je hier wat mee?
 

Bijlagen

  • test.docx
    16,9 KB · Weergaven: 41
Laatst bewerkt:
Hier 2 bestanden

Typ alle namen in het excel bestand. open het word bestand en start dan afdruk samenvoegen onder verzendlijsten
 

Bijlagen

  • test.docx
    18 KB · Weergaven: 36
  • test.xlsx
    7,9 KB · Weergaven: 34
Heel erg bedankt, maar als ik wat invoer krijg ik: Fout! Geen SamenvgVeld gevonden in veldnamenrecord van gegevensbestand.
 
Laatst bewerkt:
Ik snap niet helemaal wat Winkkie voor ogen heeft met zijn constructie, want in essentie heb je maar één veld nodig, en zeker geen twee. Je mag een samenvoegveld namelijk net zo vaak gebruiken als je wilt. In dit geval is Veld 1 (Naam 1) dus meer dan genoeg. En dat veld zet je dan, zoals winkkie gedaan heeft, als Samenvoegveld in twee aparte tekstvakken die je roteert. Overigens kun je het ook met één veld, en één document af als je dat als boekje afdrukt, maar dat is wat lastiger. Deze oplossing werkt dus prima. Wél moet je, als je het Word document opent, dat koppelen aan het Excel bestand. Wellicht heb je dat niet gedaan.

Voor de volledigheid hier de versie met slechts één veld.
 

Bijlagen

  • test.docx
    18,6 KB · Weergaven: 39
  • test.xlsx
    9,4 KB · Weergaven: 34
Ja, nu heb ik 'm werkend! Bedankt beiden, zo ben ik weer een stap dichterbij een mooie cyberoefening neer te zetten!:D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan