Helpmij.nl
Helpmij.nl
Helpmij.nl

Weergeven resultaten 1 tot 5 van 5

Onderwerp: spelletje pc op tv spelen met hdmi aansluiting

Vraag is niet opgelost

spelletje pc op tv spelen met hdmi aansluiting

Beste

Ik heb een computer met een leuk kinderspel. Mijn neefje wil het scherm echter op mijn Philips tv zien (groot scherm).
    Hoe zit het dan weer met de HDMI kabels als ik zowel op mijn pc scherm als op het scherm van Philips tv het spelletje wil blijven zien?

Ik en kabels is een ramp. Dus moet ik dan de HDMI kabel gebruiken van mijn beeldscherm en deze koppelen aan mijn tv (heeft HDMI).
    Ik zie dat ik op mijn computer 2x HDMI aansluiting heb, maar achteraan mijn beeldscherm heb ik precies maar één HDMI aansluiting, en deze is nu aansloten van mijn beeldscherm tot aan mijn pc HDMI .

Stel ik wil het spel op tv zien, maar niet persé ook op mijn pc, hoe moet ik dan te werk gaan? Dus de HDMI van mijn beeldscherm erin laten zitten en de HDMI kabel van mijn pc gebruiken en aansluiten op mijn tv? Soms vind ik dit allemaal verwarrend. En logisch denken niet aan mij besteed, dus hou ook rekening met dat soort van mensen.

Wie kan me helpen

Mega Honourable Senior Member Aar's avatar
    Je kan toch een HDMI-kabel tussen je monitor en je TV hangen?
    Was voorheen: PHP4U

Dus HDMI van computerkast uittrekken en die aan de tv hangen?

Giga Senior whittey's avatar
    Nee, dat gaat niet werken, het gaat wél werken als je vanaf computer naar TV een HDMI kabel doet.
    Je geeft niet aan welke hardware je hebt , maar ik denk dat je een extra (losse) videokaart in je pc hebt 'hangen' welke maar 1 HDMI uitgang heeft.

Mega Honourable Senior Member VDK_P's avatar
    Hallo

Logisch nadenkend ....

"Dus HDMI van computerkast uittrekken en die aan de tv hangen? " --> nee

Dus HDMI van computerscherm uittrekken en die aan de tv hangen? --> ja

Peter
    Een computer maakt dat je minder moet raden maar dat heb je met een bikini ook.
    Als God de mens had geschapen om computers te gebruiken, had hij ons zestien vingers gegeven.
    Een computer kan in twee seconden zoveel fouten maken als twintig man in twintig jaar.

Berichtenregels

• U mag geen nieuwe vragen starten.
  • U mag niet reageren op berichten.
  • U mag geen bijlagen versturen.
  • U mag uw berichten niet bewerken.
  •  
Helpmij.nl
Helpmij.nl

Helpmij.nl en business

Partners
Sponsoren