Personen toevoegen aan array in Javascript

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dit is de onwerkbare oplossing:

Code:
window.onload = function(){var abc = getElementById(toevoegen)
abc.addEventListener("click", fun);
var def = getElementById(personeelslijst);
def.addEventlistener("click", fan);
fun(){
var a = aoPersoneel[10] = eNaam, eFunctie, eSexe, eLeeftijd, eGehuwd, eKind1, ekind2, eKind3;

}


fan(){
ePersoneelslijst.innerhtml;
var eOutput=getElemntByID(output);
eOutput.innerHTML + a;
}
}
 
Deze opdracht is denk ik te moeilijk voor je. Ik heb 'm gemaakt (ca. 35 regels code).
Het volgende heb je aan kennis nodig om dit te kunnen maken: for/while lussen, if else, lege array maken, hoe kan je een array vullen, formulier object, speciaal formulierveld (checkbox), knop objecten, event listeners, hoe werken functions, en op welke plek zet je code (bijv. binnen of buiten een function).

Variabele var aoPersoneel = [{ ..... }] is een array met daarin multi-level objecten, dat is 10 stappen te ver voor de kennis die je nu hebt
 
Laatst bewerkt:
Deze opdracht is denk ik te moeilijk voor je. Ik heb 'm gemaakt (ca. 35 regels code).
Het volgende heb je aan kennis nodig om dit te kunnen maken: for/while lussen, if else, lege array maken, hoe kan je een array vullen, formulier object, speciaal formulierveld (checkbox), knop objecten, event listeners, hoe werken functions, en op welke plek zet je code (bijv. binnen of buiten een function).

Variabele var aoPersoneel = [{ ..... }] is een array met daarin multi-level objecten, dat is 10 stappen te ver voor de kennis die je nu hebt

Toch heb ik besloten om er het beste van te maken en heb mij op de wachtlijst gezet voor het CVO (Centrum voor VolwassenenOnderwijs). Ik zou graag willen leren hoe je iets toevoegt aan een array en deze gegevens op te slaan als cookie.

Ik zal trachten - met hernieuwde moed - er het beste van te maken…
 
Laatst bewerkt door een moderator:
In het gedeelte waar je bent in je cursus kan ik mij niet voorstellen dat dit een opdracht is. In de bijlage heb ik een voorbeeld geüpload hoe je de oplossing zou kunnen maken (er zijn vele wegen naar Rome). De code heb ik zo simpel mogelijk gehouden, de personeelsleden staan in een array, niet in een object. Als deze code lastig is te begrijpen dan kan je beter even een paar hoofdstukken terug in je cursus opnieuw lezen.

Houdt er rekening mee dat er totaal 50 cookies (van jou en van anderen) in Android passen waarbij elke cookie max 4096 bytes mag bevatten. Overige browsers kunnen totaal max 150 cookies kwijt, elk max 4096 bytes.

Alvast hier de opmerking dat je de formulier gegevens niet in een cookie mag bewaren volgens de Belgische, Nederlandse en EU Privacy wetgeving van 25 mei 2018, is bekend als de AVG wetgeving. Zelfs als je een popup toont dat je gegevens in een cookie opslaat mag je deze gegevens niet in een cookie opslaan omdat ze door iedereen zijn uit te lezen.
 

Bijlagen

  • PersoneelArray.zip
    2,7 KB · Weergaven: 21
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan