waarom doet het spel het niet.

Status
Niet open voor verdere reacties.
dank je wel. Misschien dat ik straks er nog naar kijk maar ik ga nu eten maken en lekker met de kids eten. Nogmaals bedankt.
 
Ik kom er volgende week nog op terug. Er was wat tussen gekomen en ga nu een weekendje weg.
 
Ik ben tot de ontdekking gekomen dat ik beter een nieuwe game pc kan kopen. Ik ben nu al een tijdje bezig met deze pc en nog niet verder.

Hebben jullie tips qua pc bouw site's net als alternate die zegt welke onderdelen op elkaar passen of weten jullie een goede site waar kant en klare pc's opstaan? Ik heb op alternate een pc samengesteld en die kost bijna 2800 euro. Ik denk dat ik met deze samenstelling ver vooruit kan. Ik wil call of duty vanguard op z'n scherps / heel scherp kunnen spelen en call of duty cold war ook.

De pc moet wel minimaal 6 jaren voort kunnen met de nieuwste spellen die komen gaan. Ik ben rond aan het kijken hoeveel een pc moet kosten en dan kan ik met mijn vrouw overleggen. Weet niet wanneer we het kunnen aanschaffen.

De onderdelen van de pc op alternate:

Behuizing be quiet! PURE BASE 500 tower-behuizing € 79,90
Processor AMD Ryzen 9 5950X, 3,4 GHz (4,9 GHz Turbo Boost) socket AM4 processor € 599,00
Processor koeler be quiet! Pure Rock 2 Black cpu-koeler € 37,99
Moederbord MSI MEG X570S ACE MAX, socket AM4 moederbord € 439,00
Werkgeheugen Corsair 32 GB DDR4-3200 Kit werkgeheugen € 144,90
Grafische kaarten ASUS TUF Gaming GeForce RTX 3080 OC grafische kaart € 899,00
Harde schijven SAMSUNG 980 PRO, 1 TB SSD € 159,00
Voeding be quiet! Dark Power Pro 12 1500W voeding € 409,00
 
Misschien zou je de voeding kunnen verlichten (1200 of 1000 W) dan heb je meer over voor een goede koeler voor je CPU, bijvoorbeeld een DarkRock pro 4 of een Noctua DH15 Chromax ..
Je zult vast een reden hebben voor je gekozen moederbord .. ik vind het absurd prijzig
 
Dank je wel voor je antwoord. Ik heb het puur op prijs gedaan. Dacht als het moederbord nu zoveel kost kan het de toekomst ook wel aan. Is niet voor niks zo duur dacht ik.

Dat ik een hogere voeding heb genomem is bewust. 1. Hoe zwaarder de voeding des te meer is de voeding voor de toekomst klaar mocht ik ooit nog een zwaardere dingen in de pc te moeten zetten. 2. Ik dacht als je een zwaardere voeding en gebruik niet alles hoeft de voeding niet zo hard te werken en gebruikt dan minder.
 
Whooo wat een prijs voor die kaart zeg. Ja ik weet wel dat er duurdere zijn. Het zou vast wel een hele goede zijn.

Je zegt dat de voeding overkill is en dat onderdelen energiezuiniger worden. Op een gegeven moment is dat toch ook op?

Dan moet ik ook is gaan kijken voor een intel processor.

Call of duty vanguard op 4k die vraagt nu al 16 gb en ik wil ook heel graag de spellen in 4k spelen. Ik heb nog geen monitor die het kan maar wil die wel in de toekomst kopen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan