Sennheiser Koptelefoon TR120ii Storing

Status
Niet open voor verdere reacties.

chrisd1

Gebruiker
Lid geworden
1 okt 2008
Berichten
777
Hallo,
Plotseling komt de audio van mijn TV het niet meer dóór op de telefoon, maar wel hoor ik ruis en audio van apparaten in de buurt/net als wanneer je de audio-stekker uittrekt.
Als de koptelefoon op de beugel ligt, brandt er alleen het rode ledje op het huis /accu laden.

Als ik de koptelefoon afnam, brandden normaliter het rode én een blauw ledje /audio signaal.
Nu dooft het rode ledje langzaam uit en het blauwe blijft uit.
Stekkers aangedrukt.
Wie??
 
Laatst bewerkt:
Hallo

Dit :

"Als ik de koptelefoon afnam, brandden normaliter het rode én een blauw ledje /audio signaal.
Nu dooft het rode ledje langzaam uit en het blauwe blijft uit."

Wijst er op , dat het audiozendertje niet automatich inschakeld als je de koptel van het laadstation neemt ....

Mocht dit al een ouder toestel zijn , kunnen gescheurde soldeerverbindingen de oorzaak zijn.

Peter
 
@VDK_P
Hi, 'Wijst er op , dat het audiozendertje niet automatisch inschakelt als je de koptel van het laadstation neemt ....'
Klopt!

Toestel is 2,5 jaar oud.

Maar ook het rode ledje /laden doet vreemd?
 
Hallo

Defekt symptomen kunnen aan elkaar gerelateerd zijn.

Mocht je dit laten herstellen ... vraag eerst prijs , deze kunnen pikant zijn.

Probeer eventueel lokaal een elektronika hobbyist te vinden.

Indien je geluk hebt , is het slechts een stommiteit.

Wacht uiteraard verdere antwoorden af .... ik ken het toestel niet , en ga enkel af op wat jij geeft als info ....

Is wel snel om nu al te sneuvelen ... wat weet fabrikant te vertellen , want is toch geen toestel van de ACTION die slechts een paar € kost .....

Toch wel nieuwsgierig om te horen wat die te vertellen hebben ....

Peter
 
Laatst bewerkt:
Hallo, heb het verhaal naar de Klantenservice van Sennheiser gemaild, die er geen belangstelling voor had en voorstelde om het apparaat als 'defect' op te sturen.
Heb het destijds als kado voor Sinterklaas gekregen, iig geen bon.
Overigens op aanbeveling op dit forum van edmoor, die er blijkbaar ook eentje heeft.

Heb inmiddels gezien, dat de vestiging van https://www.electroworld.nl/ bij mij in de straat dealer is van Sennheiser.

Wacht nog even eventuele andere reacties af.
Van Sennheiser zijn ook losse onderdelen te koop.

Als er geen reacties meer komen, kijk ik wat die dealer kan betekenen en anders koop ik een nieuwe; het is een fijn apparaat, waarmee de volumes van het geluid via de vaste speakers en de koptelelefoon onafhankelijk van elkaar kunnen worden ingesteld en ik heb geen zin om maanden reparatie af te wachten.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan