Firefox privénavigatiemodus

Status
Niet open voor verdere reacties.

Senso

Meubilair
Lid geworden
13 jun 2016
Berichten
9.635
Besturingssysteem
W10 Pro en W11 Pro
Office versie
Office 2007 H@S en Office 2021 Prof Plus
Hoe kan ik in FF zien dat de privénavigatievenster actief/ingeschakeld is. Of hoe in/uit te schakelen.

Deze melding.
Je kunt nu niet inloggen met browsercode of je aanmelden.
Dat komt door je browserinstellingen. Bijvoorbeeld als je de privémodus van je browser gebruikt of extra plugins voor privacy. Zet deze instellingen uit en probeer het opnieuw.
 
Laatst bewerkt:
https://www.vpngids.nl/privacy/anoniem-browsen/firefox-instellen-anonieme-browser/

Firefox privénavigatie via snelkoppeling

[FONT=&amp]Zodra je Firefox hebt geopend, kun je snel een nieuw, privé browsingvenster openen door te drukken op:[/FONT]

  • Shift + CTRL + P (Windows)
  • Shift + ⌘ + P (macOS)
Privénavigatie in Firefox via het menu

[FONT=&amp]Je kunt ook gemakkelijk naar de incognitomodus gaan in Firefox door onderstaande stappen te volgen:[/FONT]

  1. Klik op de menuknop (drie streepjes) rechtsboven in het Firefox-scherm.
  2. Kies ‘Nieuw privévenster‘ en een nieuw venster opent.
[FONT=&amp]Beide methoden zullen een nieuw venster openen dat er ongeveer als volgt uitziet:
[/FONT]
screenshot-firefox-privevenster-voorbeeld.png
 
Bedankt. Het is een slechte, onduidelijke en onvolledige uitleg van Firefox. De vraag is hoe kun je direct/op dat moment zien of je in de privémodus zit. Ja of nee! Kan ik niet zien. Waar kan ik dat dan zien in het openstaande blad?

Lees eens wat onder op de afbeelding staat. Sluiting wist alle zoek- en navigatiegeschiedenis. Dit maakt u niet anoniem. Of beiden zinnen hebben niets met elkaar te maken maar dit wijst op iets anders, of het is in tegenspraak met elkaar.
 
Laatst bewerkt:
Als je in een privévenster/tabblad zit, zie je aan de rechterzijde een blauw/paarsig rondje met daarin een maskertje, zie je dat zit je privé.
Een privé venster opent een nieuw venster en geen nieuw tabblad, m.a.w. of al je tabbladen zijn privé of niet, je kunt geen combinatie hebben in één venster.
 
@maestro12
Dat is goede uitleg. Bedankt. Wat ik dan niet begrijp is dat de bank kan zeggen "Bijvoorbeeld als je de privémodus van je browser gebruikt". Dat vind ik idioot, immers daar is geen sprake van. Maar wel weer de zaak blokkeren.
 
Deze melding.
Je kunt nu niet inloggen met browsercode of je aanmelden.
Dat komt door je browserinstellingen. Bijvoorbeeld als je de privémodus van je browser gebruikt of extra plugins voor privacy. Zet deze instellingen uit en probeer het opnieuw.

Laat iemand nou eens klip en klaar zeggen wat hier moet gebeuren (menugestuurd)!
Privémodus is dus niet aan de orde. Welke extensies wie, wat, waar en wanneer uizetten?
 
Gebruik je een één of andere Safebrowser, zoals b.v. Malwarebytes safebrowser, dan zou ik het daar in zoeken.
Wij kunnen moeilijk vanaf afstand zien welke programma's/plugins je gebruikt
 
https://support.mozilla.org/en-US/questions/1323171
Hier wordt geadviseerd om in safe mode te starten, dan blijven alle plugins uit staan. Dat zou dan een verschil moeten maken. Is dat zo dan is het uitzoeken welke de kwaaie Pier is.

Als laatste wordt oa ook nog over het uitschakelen van "Hardware Acceleration" gesproken, die kan bij meer zaken problemen opleveren, wellicht hier ook?

Tip: Beschrijf een volgende keer als start direct het inlogprobleem bij de bank ipv hoe je met dat privénavigatievenster aan de slag gaat, als mogelijke dader... je bent al met een vermoedelijke oplossing bezig ipv het probleem duidelijk aan te geven. De "bank" kwam pas in algemene termen bij #6 ter sprake hoe ze iets zouden kunne beweren...
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan