liedjes beluistern via usb

Status
Niet open voor verdere reacties.

etienne1

Gebruiker
Lid geworden
17 okt 2009
Berichten
10
Hallo, ik heb een zoon met autisme en luister graag naar zijn muziek op een usb stick in de wagen. Ik heb heel wat muziek gedownload en op zijn stick geplaatst maar onlangs heb ik er weer wat moeten bij opzetten maar bij een aantal nieuwe nummers loopt het vast en speelt het niet af. Ik krijg dan de volgende foutmelding : "Codec wordt niet ondersteund(bestandsindeling).
De ander muziek gaat wel. Ik heb de stick ook al geprobeerd op een radio, daar speelt hij het ook niet af omdat ik dacht dat de oorzaak eerst aan de autoradio zou liggen. Als ik de stick in de laptop steekt en afspeelt werkt het wel. Wie kan me hiermee helpen zodat mijn zoon zijn lieftallige muziek weer kan luisteren.
Alvast bedankt:thumb:
 
Wat voor bestands-extensie hebben die nummers die niet werken?
 
Alles is MP3, gewoon gedownload zoals ik het altijd gedaan heb
 
ik heb het geprobeerd met de VLC player om te zetten zoals op de link wordt weergegeven maar het geeft een foutmelding. Met één liedje is het gelukt. Het ging om een twintigtal liedjes die niet willen werken. Ik heb in de gebruiksaanwijzing van de radio gekeken en deze zou ook de extensie .wma aanvaarden. Dus de liedjes geconverteerd naar wma en nu werkt het. Bedankt
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan