Radio plannen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Koezen

Gebruiker
Lid geworden
21 mei 2013
Berichten
42
Hallo,

Sinds een aantal jaren gebruik ik Radioplanner.fm om gedurende de werkdag verschillende radiozenders te laten spelen.
Werkte tot voor kort prima maar nu is er 1 zender die geen geluid meer geeft.
Hierdoor ging ik zoeken naar een alternatief.
En wat je tegenkomt zijn honderd en 1 sites die alle radiostations uitzenden maar er zit er niet één tussen die ook een soort planfunctie heeft.
Ik heb er totaal geen verstand van maar ik vraag me af waarom dat niet gedaan wordt.
Is dat te moeilijk? Of heeft het met rechten te maken?
Ik vraag me dat af en als iemand een alternatief heeft hou ik me aanbevolen.
 
Misschien omdat ze dit niet als plan zagen ;)?

Heb je bij Radioplanner.fm al gemeld dat er een zender is die geen geluid meer doorgeeft?
Want waarom zou je anders een alternatief zoeken? En anders zijn er toch vergelijkbare zenders?
 
Kun je niet beter eerst uitpluizen waarom die ene zender geen geluid meer geeft? Lijkt mij dat je daar de app niet de schuld van kan geven. Zeker niet als de rest wél afspeelt. Of je moet een app gebruiken met een eigen muzieksmaak. :)
 
Best Aar en AccessGuru, hartelijk dank voor jullie reacties. Uiteraard had ik de site kunnen vragen wat er aan de hand is. Dat ga ik ook doen. Echter, mijn vraag was waarom word dat niet door meer sites gedaan. Ik geef helemaal niemand ergens de schuld van :)
En Aar, waarom "Misschien omdat ze dit niet als plan zagen ?"? Daar zou ik juist de reden van willen weten.
 
Best Aar en AccessGuru, hartelijk dank voor jullie reacties. Uiteraard had ik de site kunnen vragen wat er aan de hand is. Dat ga ik ook doen. Echter, mijn vraag was waarom word dat niet door meer sites gedaan. Ik geef helemaal niemand ergens de schuld van :)
En Aar, waarom "Misschien omdat ze dit niet als plan zagen ?"? Daar zou ik juist de reden van willen weten.

Waarom zou je iets bouwen wat niet uniek is? Zonde van de tijd.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan