Foutmelding FileSync

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hilde019

Gebruiker
Lid geworden
31 jan 2006
Berichten
231
Hallo,

iedere ochtend maak ik een kopie van mijn harde schijf H:\ naar harde schijf I:\ zodat ik altijd alles dubbel heb, zo veilig!

Vandaag kreeg ik een foutmelding:

"F:\DumpStack.log.tmp" kan niet naar
"F:\RecycleBin~1283.ffs_tmp\DumpStack.log.tmp" verplaatst worden.

Ik vond deze "oplossing":

Open the Registry Editor.
Navigate to "HKEY_LOCAL_MACHINE", "SYSTEM", "CurrentControlSet", "Control", and finally "CrashControl"
Once you've opened the "CrashControl" key, look at the values pane to the right and look for "EnableLogFile". If it doesn't exist, create it. Its type must be "DWORD".
Set its value to 0.
Exit the Registry Editor.

Ik heb dat mooi opgevolgd maar het lukt niet, ik krijg nog steeds dezelfde foutmelding.

Kan iemand mij helpen?
 
Op welke manier kopieer je dat? Vertel even specifiek wat je precies doet.
 
Hallo,

Ik heb precies gedaan wat er vermeld staat, dus de waarde van r "EnableLogFile" van 1 naar 0 gewijzigd.

Maar na een wederopstart krijg ik in Filesync precies dezelfde foutmelding.
 
Kopiëren doe je niet vanuit het register. ;)
Wat doe je precies in FileSync? Hoe staan je instellingen etc?
 
Hallo,

Ik kopieer niks uit het register!

Wat betreft FileSync, elke dag kopieer ik simpelweg alles(wat nieuw is) van mijn H:\ naar mijn F:\ schijf.
 
Ik begrijp het niet. Je geeft geen link van jouw "oplossing". In het register werken is altijd een risico. Je weet de fout niet. Wat ik lees is dat je file kunt excluden/uitzonderen van syncing. Heb je wel voldoende schijfruimte?
 
Hallo,

Het zijn twee schijven van 10 TB, dus ruimte zat!

Vandaag kreeg ik een foutmelding:

"F:\DumpStack.log.tmp" kan niet naar
"F:\RecycleBin~1283.ffs_tmp\DumpStack.log.tmp" verplaatst worden.

De vraag is: hoe krijg ik die er uit?
 
F:\DumpStack.log.tmp

Door deze file te excluden/uitzonderen via een filter voor synchroniseren.

Kies anders een ander programma dat niet zit te zeuren.
 
Ik begrijp de situatie nog niet volledig. Een "(systeem)kopie" en synchroniseren is een wezenlijk verschil. Met AOMEI, Todo Backup, Acronis e.a. maak je complete kopieën of incrementeel. De laatste werkt bestanden bij en is korter in tijdsduur. Complete kopieën duren langer.

Ik synchroniseer al jaren met Allway Sync met de instelling maak doel gelijk aan bron en > Verwijderingen en wijzigingen doorvoeren. Dit is een betaald programma en je moet een sleutel/key hebben. Het programma werkt uitstekend. Wel even de instellingen/menu eerst goed nakijken. Een taak is zo gemaakt > Analyseren > Uitvoeren en klaar.

Let op: dit is geen procedure om bij een crash van de pc/besturingssyteem het systeem te herstellen. Dat moet met een bootmedium en een volledige systeemkopie.
 
Laatst bewerkt:
Meen dat ik dit prg al vermeld zag in dit topic , maar dat de reply met deze link nu ineens verwijdert is ....

Dat klopt en het is niet gewenst berichten verwijderen omdat de topic dan vaak niet meer goed loopt of omdat vervolgreacties lastig zijn. De suggesties van Lange Pier zijn goed en er is niets mis mee. Wat een TS daarmee doet is een tweede en hebben helpers niet in de hand. Waardering voor de helpers staat boven alle twijfel.:thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan