smartwatch veilig?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jaylinn

Gebruiker
Lid geworden
3 mei 2017
Berichten
23
Hallo allemaal :)
Ik zou graag een Apple Watch willen hebben
maar helaas heb ik er het geld niet voornu dacht ik aan een smartwatch van een onbekend merk.
De smartwatch heeft geen WiFi maar zou
wel de Bluetooth kunnen gebruiken samen met mijn
iPhone 10.
De belangrijkste vraag is is het veilig zo’n smartwatch samen met iPhone Bluetooth
te gebruiken?
Deze smartwatch bedoel ik:
https://nl.aliexpress.com/item/3256...st.0.0.2d4b79d2OY7Sd0&gatewayAdapt=4itemAdapt

Bedankt voor het lezen van mijn vraag
Fijne dag
 
Volgens info van iemand die 2 jaar geleden een naamloze smartwatch heeft gekocht via een chinezen site kan het geen kwaad als je eenmaal verbonden bent met een Bluetooth apparaat ..het gevaar zit in die paar seconden tijdens het pairen met een Bluetooth apparaat maar eenmaal verbonden en zeker met een iPhone schijnt het verder geen kwaad te kunnen…..dus tja
 
Hallo

Volgens mij zit het "veiligheidsprobleem" niet daar , maar in de extra software die je moet installeren op uw g.s.m.

En ... staat apple dit wel toe ??? (is de software beschikbaar via apple???)

Uiteraard zul je de eerste zijn om dit alles te weten ...

Lijkt mij visueel een kloon te zijn van een apple watch , dus veel esthetisch design hebben ze er zelf zoals gewoonlijk niet ingestoken.

Vraag mij ook af , hoe lang die batterij het zal volhouden ... meestal is het niet veel raars die ze er in monteren ....

Mocht je banktransacties , etc ... uitoeren met die g.s.m. , zou ik het niet vertrouwen.

Indien gebruikt als spielerij , zou ik zeggen laat u maar eens gaan ...

Peter
 
Hallo

Volgens mij zit het "veiligheidsprobleem" niet daar , maar in de extra software die je moet installeren op uw g.s.m.

En ... staat apple dit wel toe ??? (is de software beschikbaar via apple???)



Lijkt mij visueel een kloon te zijn van een apple watch , dus veel esthetisch design hebben ze er zelf zoals gewoonlijk niet ingestoken.

Vraag mij ook af , hoe lang die batterij het zal volhouden…

Peter
Bedankt voor uw reactie
De app de gebruikt moet worden voor dit horloge heet WearPro en is te downloaden in de Apple store dus best veilig dacht ik….
Een kennis heeft ook zo’n horloge en de batterij bij normaal gebruik gaat 5-7 dagen mee voor zo’n Chinees smartwatch is dat best aantrekkelijk
 
Hallo

Deze info had je dan beter meteen gegeven ...

Niets belet u dan , volgens mij , om dit te riskeren.

Peter
 
De app de gebruikt moet worden voor dit horloge heet WearPro en is te downloaden in de Apple store dus best veilig dacht ik….

Je kúnt helemaal geen apps uit de App Store installeren op een niet-Apple device.
Bespaar dus het geld, gaat zeker niet lukken....
 
Je kúnt helemaal geen apps uit de App Store installeren op een niet-Apple device.
Bespaar dus het geld, gaat zeker niet lukken....
De app WearPro installeer je vanuit de AppStore op een iPhone dan bedien je de Watch met de geïnstalleerde WearPro.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan