Contactpersonen verschijnen niet op het scherm bij inschakelen “niet storen”

Status
Niet open voor verdere reacties.

KERJO

Gebruiker
Lid geworden
23 dec 2006
Berichten
108
Bij aanschaf van een nieuwe samsung A52s heb ik “niet storen” ingeschakeld en daarna drie app’s toch laten inschakelen nl Whatsapp, sms berichten en bellen. Maar bij het bellen van contactpersonen uit de mijn lijst verschijnen die niet op mijn scherm bij “niet storen” ingeschakeld. Kan iemand mij raad geven hoe ik dit moet instellen om deze naam van de bellende contactpersoon toch op mijn scherm te zien.
 
Alleen contactpersonen die als favoriet zijn aan gemerkt kunnen ten alle tijden bellen als niet storen is ingeschakeld
 
ok bedankt voor de reactie , maar op het startscherm van mijn gsm verschijnt nog steeds niet de naam van de persoon die mij belt.
 
misschien doe ik een verkeerde redenering, door niet storen op te zetten. Het is enkel mijn bedoeling bij gewoon gebruik van mijn gsm enkel geluidsmeldingen te ontvangen bij "berichten sms/whatsapp/en bellen" ! niet bij alle andere toestanden , misschien is het op een andere manier op te lossen dan prioriteiten te stellen in het niet storen menu. alvast bedankt voor de reactie
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan