Windows 11 startmenu

Status
Niet open voor verdere reacties.

Het Hof

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
17 jul 2001
Berichten
1.252
Hoe kan het startmenu groter worden gemaakt? In Windows 10 was dat met slepen, maar in Windows 11 zie ik die mogelijkheid niet.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb geen W11 en kan dat niet nakijken/testen. Kijk nog even naar de andere artikelen. Dergelijke bijlagen zijn ongeldig. Uploaden via > Ga geavanceerd en de Paperclip in de blauwe balk etc. > Gereed en dan met de Paperclip plaatsen.
 
Dat las ik ook. Wat W10 en W11-stijl is weet ik niet. Je krijgt dan toch een verkeerd beeld.
Formaat van het Start-menu wijzigen
Als u kiest voor de Windows 10- of Windows 11-stijl, krijgt u ook toegang tot een andere belangrijke functie: het formaat wijzigen. Klik en sleep vanaf de rand van het menu Start om het totale gebied te vergroten of te verkleinen. Onder 'Geavanceerde opties' kun je het ook schermvullend maken - dat is iets dat Microsoft momenteel niet biedt in Windows 11.
 
Ja, dat is toch weer de omgekeerde wereld. Te belachelijk voor woorden. Ga/moet je naar Windows 11 van Microsoft dan denk je dat er verbeteringen zijn en naar de wensen van de klanten/consumenten is geluisterd maar blijkt weer het tegendeel want mensen willen weer terug naar Windows 10. Of de oude lay-out/menu/instellingen etc. Het schiet allemaal wel op zo. Bedankt Microsoft voor Windows 11 en de subsidie die mensen krijgen om een nieuwe pc te kopen! :eek:
 
Helemaal met u eens Senso.
Als er iets is waar ik, en vele met mij, een hekel aan hebben is dat bij elke verandering in een softwarepakket de interface verandert.
Ben je net gewend aan een bepaald uiterlijk, vinden die idioten het weer nodig om dat te veranderen.
Dat er nieuwe, of verbeterde functionaliteit wordt toegevoegd, ok, alhoewel ook dat niet altijd een succes is, maar dat ook de interface veranderd moet worden... Dat is een marketing-truc uit de auto-industrie. Laat het er anders uitzien, dan denken de mensen dat ze iets nieuws hebben gekocht.

Als ik zie hoeveel geld bedrijven en organisaties kwijt zijn alleen maar omdat hun medewerkers weer naar cursus moeten vanwege een nieuwe interface, snap ik niet waarom ze niet massaal in opstand komen tegen deze rare uitwas van de IT-industrie.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan