• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

niet toestaan van dubbels

Status
Niet open voor verdere reacties.

bickyvp

Gebruiker
Lid geworden
13 feb 2019
Berichten
11
hallo iedereen.

ik wil dus in het bijgevoegde bestand, de nummers van de spelers ingeven.
dit bij Q1 HQ1 enzo, maar ik zou per speler een andere nummer moeten hebben, dus geen dubbelen.
hoe doe ik dat.

het beste lijkt mij gewoon een knop te voorzien met een filter achter die controleert of ik geen dubbele heb ingegeven.

of hebben jullie betere ideeën ?
 

Bijlagen

  • RAFC1.xlsm
    83,5 KB · Weergaven: 17
Laatst bewerkt:
Reden: al opgelost, volgende vraag
Wil je dan de vraag op opgelost zetten? (rechtsbovenaan de pagina). En voor toekomstige lezers misschien ook wel leuk om even te vermelden hoe het dan is opgelost. Gegevensvalidatie, voorwaardelijke opmaak, knop dubbele waarden verwijderen, formule, macro of toch nog anders?
 
hey AlexCEL,

dat kan ik je zeker vertellen.

mijn originele vraag was: kan je op een bepaalde manier verschillende kolommen en cellen kunt verbergen met een knop en ze weer terug laten zien als je ze nodig hebt.

maar dat is mij niet gelukt, ik heb de kolommen naast elkaar gezet zodat ik dit kan doen met data valideren.
de cellen heb ik zeer simpel opgelost met een macro die ik heb opgenomen.

werkt voor mij prima genoeg.

alleen bij deze vraag geraak ik er niet uit.

hopelijk zijn jullie zo weer mee
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan