link kleur

Status
Niet open voor verdere reacties.

schilderehbo

Gebruiker
Lid geworden
21 dec 2015
Berichten
146
Hallo experts,

Ik heb een bestand aangemaakt met een inhoudsopgave en wil daar snelkoppelingen in maken om ze te verwijzen naar de betreffende pagina, alleen nu is het zo dat na klikken de koppeling een lelijke roze kleur krijgt, is dit zo te maken dat je de huidige kleur houd?

alvast bedankt
 
Ik snap niet wat je aan het doen bent: in een correcte inhoudsopgave is het paginanummer al een ‘hyperlink’ naar de pagina die zijn kleur houdt. Waarom dat veranderen?
 
Wat ik allemaal aan het doen ben ? ik zit al avonden te knoeien met een inhouds opgave ik kom er maar niet uit. Ben geen expert zoals de meeste hier.
Ik heb al You tube gekeken en kom er niet uit. ik knal me portfolio maar gewoon in PDF en dan moet ze maar scrollen naar de juiste pagina. Knetter van te worden.
Ik kan wel een hyperlink maken naar een pagina en dan pdf maken dat is prima te doen. maar heel raar ik mis soms gewoon pagina's die er wel zijn heel raar.
 
Als je al avonden zit te klooien, lijkt het mij dat je toch maar eens een documentje moet posten. Wij kunnen uiteraard niet zien hoe jij je document hebt gemaakt. En in Word 365 werkt het net zo als in de vorige versies. Want waarom zou Microsoft die techniek veranderen?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan