dockingstation voor laptop en pc

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bono73

Gebruiker
Lid geworden
22 mrt 2022
Berichten
8
Ik heb dockingstation: HP USB-C® Dock G5.
Deze is rechtstreeks op de mijn laptop met twee aparte schermen aangesloten.
Graag zou ik er ook voor de desktop gebruik van willen maken. Uiteraard niet tegelijk.

Ik heb een usb switch waarin ik de USB C (hoofdader van de dockingstation) heb ingestoken.
Vervolgens loopt er een usb kabel naar de laptop en naar de desktop. Afhankelijk van wat ik aanzet, laptop of desktop druk ik op de knop van de USB switch. Dat werkt heel even, maar naar ongeveer 10 minuten is het scherm van de desktop weg.

Heb ik hiervoor een speciale usb switch nodig of heb ik iets gedaan wat eigenlijk niet de bedoeling is?
 
Laatst bewerkt:
Hallo

Volgens mij --->

Merkloze u.s.b. switch die in power save komt ??? (maar dan zou je dit ook moeten hebben met uw merkloze laptop)

Of ... u.s.b.'s merkloze desktop p.c. die in power save komen ... (o.s. of b.i.o.s. instelling)


"Heb ik hiervoor een speciale usb switch nodig "

Mits je blijkbaar twijfels hebt over die u.s.b. switch , dan haal je die er toch even van tussenuit ... (als test)

Peter
 
Laatst bewerkt:
en in de reviews lees je dan dit:
Ondanks dat het ook niet in de specs stond, had ik toch gehoopt op een beeldscherm verbinding van mijn nieuwe desktop. Helaas, dit extraatje zit er niet in. Verder werkt het plug and play zoals beloofd en zeker naar wens, ook de oplading van de laptops.

bron: https://www.google.com/search?client=firefox-b-d&q=HP+USB-C®+Dock+G5

Dan zou je denken dat dit product niet geschikt is voor wat jij wilt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan