Foto's van mijn mobiele telefoons kwijt

Status
Niet open voor verdere reacties.

Miauw

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
24 okt 2003
Berichten
1.033
Ik probeerde een back-up te maken van mijn mobiele telefoon, maar raakte van allerlei afbeeldingen kwijt die behoorlijk belangrijk zijn voor mij, het betreft camera foto's, Whatsapp foto's en screenshots.

Mijn telefoons zijn een Samsung Galaxy S4 waar alles op gebeurde, is het daar op terug te halen?

Ik heb een Samsung Galaxy S5 waar ik delen nog op heb staan.

Er is een WhatsApp ook stukken tekst verdwenen.

Gisteren zijn de laatste foto's en berichten om uiterlijk 20 uur gemaakt, sinds vanmorgen heb ik problemen.

Meestal wordt er 's nachts via de wifi een back-up gemaakt, dat heb ik echter vanmorgen haqndmatig proberen te doen, maar toen ging er van ales mis.

Zou het mogelijk ook in mijn Gmail account kunnen stan? Zo ja, waa?

Alvast dank voor de moeite.
 
Gmail is mail, je zult moeten proberen te kijken naar je Google Drive.
Kijk ook even hoeveel ruimte je nog over hebt.
 
Helaas staat dat daar niet, maar is het niet op de telefoon terug te halen, het wordt toch niet gewist, maar onzichtbaar verwijderd?
 
Stonden ze op je SD-kaart? In dat geval kan je die met Recuva uitlezen.
 
Was dat maar waar, dan had ik ze wel te pakken gekregen.
 
Ik ben bang dat ik perongeluk de telefoon naar fabrieksinstellingen heb gezet, kunnen dardoor foto's, WhatsApp berichten met foto's en screenshots verdwenen zijn?

Is het niet net als een harde schijf dan gewiste bestanden terug gehaald kunne worden mits deze niet overschreven zijn?

Zo ja, hoe werkt dat en of heb ik daar een programma voor nodig?
 
Laatst bewerkt:
Bizar dat je deze 4 punten per ongeluk uitvoert en daarbij als laatste kiest voor alles verwijderen...:eek:
Telefoon reset voor Samsung
  • Open je 'Instellingen' vanaf het startscherm of het app-overzicht.
  • Scroll naar beneden en tik op 'Back-up maken en terugzetten'.
  • Scroll naar beneden en tik op 'Fabrieksgegevens herstellen'.
  • Tik op 'Apparaat resetten' en tik vervolgens op 'Alles verwijderen'.
Weet je het wel zeker dat je dit rijtje afgewerkt hebt?
 
Mijn vraag is of en hoe ik de foto's, bepaalde WhatsApp berichten en vooral screenshots mogelijk terug kan halen.

Werkt dat net als verwijderde bestanden op een harde schijf van een computer dat deze weg zijn, maar met een programma terug te vinden zijn mits niets overschreven is?

Zo ja, hoe?

WhatsApp op mijn telefoon stopte ineens, vermoedelijk achteraf door een te oude versie, echter probeerde ik op diverse manieren het weer aan de gang te krijgen, ik ben bang dat ik daarbij iets niet goed heb gedaan.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan