Ik stop met Boeket

Status
Niet open voor verdere reacties.

BartSr

Gebruiker
Lid geworden
26 aug 2008
Berichten
240
In 1999 verhuisden wij naar Frankrijk. Daar begon ik met de ontwikkeling van Boeket.
Inmiddels zijn we weer terug in Nederland, ben ik 84 jaar, heb 4 jaar geleden een beroerte gehad en zit, rechtszijdig verlamd, in een rolstoel. Ons aller Octafish heeft een tijdje geleden toegezegd de nazorg van Boeket. op zich te nemen, waarvoor mijn dank. Ik trek me nu terug. Tot 10 juli is het pakket Boeket. hier https://app.box.com/s/aag348tejxgdacc00n5ri3l9txa5bwwn nog te bereiken. Daarna verwijder ik het uit mijn Box. Voor vragen moet je binnenkort dus bij bij Octafish zijn.

Bart
 
Beste Bart, wij hebben nooit contact gehad, maar middels dit bericht wil ik je even zeggen dat ik groot respect voor je heb dat jij, na deze nare ervaring niet bij de pakken neer blijft zitten. Nog een mooie tijd gewenst,





grtzzzzzzzzzz.........................
 
En daar sluit ik me bij aan. Je hebt een mooi pakket op de 'markt' gezet, waar hopelijk veel mensen met veel plezier mee werken. Ik heb de laatste versie veilig gesteld :). Ik hoop dat je nog kan genieten van de 'oude dag'. Je pakket is in goede handen!
 
Voor Bart,

ik wens je nog een heel gelukkige tijd
 

Bijlagen

  • boeket.JPG
    boeket.JPG
    58,6 KB · Weergaven: 16
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan