Core web vitals website

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb voor nu gekozen voor de plugin van imagify. Deze plugin doet op dit moment waar ik hem voor nodig heb.
 
Ik mis iets voor de veiligheid van je website. Hoe heb je dar geregeld? Dat vind ik veel belangrijker dan een back-up plug-in omdat je dat zelf ook kan doen.

Via ftp kan je back-ups maken. In DirectAdmin zit ook een back-up optie.
 
In DirectAdmin zit ook een back-up optie.
Geen, handmatig, automatisch of beide mogelijkheden om backups te maken verschilt per provider.
 
Antagonist zitten mijn klant websites ook, ik ben daar super tevreden :thumb: Wel een nadeel dat het Slim pakket beperkt is tot 1 website, voor meer websites moet je gelijk naar het dure Plus pakket.

Providers met DirectAdmin zonder backup feature (budget of basic pakket): FlexwebHosting, HostEasy, CSV, Prelution, TopServers, Colo, S4Hhosting, Hage Hosting, Reviced.
 
Laatst bewerkt:
Ik mis iets voor de veiligheid van je website. Hoe heb je dar geregeld? Dat vind ik veel belangrijker dan een back-up plug-in omdat je dat zelf ook kan doen.

Via ftp kan je back-ups maken. In DirectAdmin zit ook een back-up optie.

Toevallig heb ik hier gisteravond en net nog even naar gekeken. Voor nu maak ik gebruik van WordFence. Hierbij maak ik ook gebruik van de 2 FA bij het inloggen.
 
Geen, handmatig, automatisch of beide mogelijkheden om backups te maken verschilt per provider.

Ik heb het even uitgezocht, maar mijn hostingprovider maakt dagelijks automatisch een backup. Deze backup plugin heb ik nu daarom verwijderd.
 
Is het een backup waar jezelf bij kan? Ook handig om op te letten.
 
Ik kan de backups vanuit mijn hostingpakket downloaden naar mijn laptop en terugzetten. Dit lijkt mij voldoende?
 
Wanneer je dit allemaal kunt doen met de backup lijkt mij dat ook voldoende. Weet je toevallig ook hoe jouw hosting provider jouw website en hun server beveiligd?
 
Wanneer je dit allemaal kunt doen met de backup lijkt mij dat ook voldoende. Weet je toevallig ook hoe jouw hosting provider jouw website en hun server beveiligd?
Ik denk dat veel hostingproviders daar niks concreets over zullen zeggen vanwege de veiligheid.
 
Ik denk dat veel hostingproviders daar niks concreets over zullen zeggen vanwege de veiligheid.

Ik kan hier inderdaad weinig over vinden. Er staat wel dat ze de servers 24/7 scannen, maar welke andere maatregelen ze nemen durf ik niet te zeggen.
 
Antagonist doet niet moeilijk: antagonist.nl/online-veiligheid/
Ook houden ze je goed op de hoogte van verdachte activiteiten op je domeinnaam. Echt top!
Ik zit (nog) niet bij Antagonist. De informatie op hun website is dusdanig volledig en duidelijk uitgelegd dat ik vaak, als ik iets wil weten, eerst op hun website ga lezen. Of is dit meeliften op kennis van anderen zonder te betalen :D :D
 
Ik zit (nog) niet bij Antagonist. De informatie op hun website is dusdanig volledig en duidelijk uitgelegd dat ik vaak, als ik iets wil weten, eerst op hun website ga lezen. Of is dit meeliften op kennis van anderen zonder te betalen :D :D

Ik geef je groot gelijk, maar volgens mij is Antagonist echt vrij prijzig toch?
 
Ik heb provider prijzen gezien van € 1,99 per maand die bij het 2e jaar ineens € 9,99 per maand werden :eek:

Het gaat om de kleine letters na de instapperiode. Zie onderste stukje tekst van dit bericht
Als je dan gaat vergelijken valt de prijs van Anta wel mee.
 
Laatst bewerkt:
Ik geef je groot gelijk, maar volgens mij is Antagonist echt vrij prijzig toch?
Valt reuze mee. Je krijgt er natuurlijk veel voor terug.

Als ik kijk naar die klant van mij die bij een hostingbedrijfje zat die nergens op reageerde, oude php versie had, geen SSL dat moest je zelf doen, je verder zelf niets kon instellen maar wel 5,95 per maand moest betalen...tja, dan zit je bij Antagonist natuurlijk veel beter. Gelukkig is ze naar mijn reseller pakket overgestapt ;)

Ik denk altijd maar zo dat ik best iets meer wil betalen (als dat al zo is) voor meer service dan goedkoop en geen service.

Ik zit (nog) niet bij Antagonist. De informatie op hun website is dusdanig volledig en duidelijk uitgelegd dat ik vaak, als ik iets wil weten, eerst op hun website ga lezen. Of is dit meeliften op kennis van anderen zonder te betalen
Ik dacht ooit ergens gelezen te hebben in een topic dat jij ook bij Antagonist zat?
En ach, dat meeliften, hun website staat bol van informatie, daar kan je echt van leren. Mooi toch?!
 
Laatst bewerkt:
Wil je echt goedkoop, dan is Strato Mini iets voor je. Opslag 2 GB, 1 domein, 1 database en 1 GB voor alle emailboxen bij elkaar. Kost 11 Euro per jaar incl btw. Ze zeggen dat het voldoende is voor Wordpress (zonder WooCommerce ga ik vanuit).

Leuk voor een kleine website die niet veel vraagt, voor een beginnende website hobbyist?

Ik dacht ooit ergens gelezen te hebben in een topic dat jij ook bij Antagonist zat?
@femke, mijn klanten breng ik onder bij Antagonist dan weet ik zeker dat alles betrouwbaar werkt en vragen snel worden beantwoord
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan