Positie Div's over Table

Status
Niet open voor verdere reacties.

luc99

Gebruiker
Lid geworden
10 nov 2015
Berichten
98
Ik ben een soort van planningsbord aan het maken.
Tot nu toe is het me gelukt om een Table dynamisch aan te maken aan de hand van data die uit een andere toepassing komt.
De data bevat events die allen een verschillende begin en einddatum hebben.

Uit deze data wordt als eerste de vroegste begindatum gehaald en de laatste einddatum van de events.
Aan de hand van deze gegevens wordt de Table aangemaakt. Hierdoor kan het zijn dat de Table groter is dan zichtbaar is in één scherm waardoor deze verschoven kan worden.

Voor de events zelf heb ik div's aangemaakt die als het ware over de tabel heen gepositioneerd worden.
Deze Div's kunnen verplaatst worden en vergroot en worden uitgelijnd op de grid zoals deze overeenkomt met de achterliggende tabel.

Nu merk ik net dat er met de position van de div's iets niet correct verloopt.
Afhankelijk welke css ik toepas voor deze div's, blijven ze op de loctatie staan (fixed) en verchuiven niet mee met het verschuiven van de tabel wat uiteraard wel noodzakelijk is en andere mogelijkheden heb ik ook geprobeerd zoals static, absolute, relative, sticky maar dan lijkt de locatie bepaling met left en top weer problemen op te leveren.
Iemand hiervoor een idee ?
 
Hoort deze vraag bij dit topic (klik) ?

Het je al links gekeken? Haha, dit antwoord is even nietszeggend als een html/css/js vraag zonder relevante code :D ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan