na opstarten krijg ik een pc scherm in beeld

Status
Niet open voor verdere reacties.

jojajuji

Gebruiker
Lid geworden
2 mei 2007
Berichten
527
windows 10 draai ik op. opstarten gaat wat traag maar daarna werkt hij aardig. maar na opstarten krijg ik ongevraagd een scherm in beeld .
Daar staat boven in de balk, Deze pc. niet zo een probleem maar ik heb hier niet om gevraagd en is irritant.
iemand een idee?
 
Heel duidelijk verhaal, maar niet heus. ;)
Kom eens met screenshots aan. Dan kunnen we verder kijken.
 
IMG_1243.jpg

tja wat moet ik meer vertellen. apparaat start dus zelf een mapje op. genaamd deze pc.
hierbij een afdruk
 
Kijk eens via de werkbalk, taakbeheer, meer details of er bij opstarten er iets over bijstaat.
 
Zijn de items ook werkelijk aanklikbaar en openen die?
 
Taakbeheer>Tabblad opstarten> kijk of hier "explorer" tussen staat.
 
Heeft waarschijnlijk iets te maken met een proces dat automatisch wil starten. Waarschijnlijk iets wat niet meer bestaat. Als Windows het pad niet meer kan vinden dan opent er een verkennerscherm.
 
bij opstarten gekeken maar zit geen explorer bij. wel microsoft edge. welke is uitgeschakeld.
 
Het is wel weer duidelijk dat je er niet al te veel moeite voor wilt doen. Eén item haal je eruit en aan het antwoord van Lange Pier ga je volledig voorbij en weer geef je geen antwoord op de vragen. Als ik die screenshot zie, denk ik eerder aan een achtergrondafbeelding.
 
Laatst bewerkt:
nou beetje jammer die opmerking. ik ben hier klaar mee. zit niet te wachten op verwijten. ik ben een leek en zoek hulp maar kennelijk is mijn inzet niet genoeg oid.
 
Hulp bestaat ook uit het aandragen van verbeterpunten, suggesties en kritiek. Als de informatie te weinig is of het verhaal niet duidelijk, dan zeggen helpers dat. Hebben helpers vragen, dan stellen zij die. Dan is het wel de bedoeling dat daar op geantwoord wordt. Ook is het de bedoeling om zo goed mogelijk de adviezen uit te voeren en aan te geven wat je zelf al hebt gedaan.

Ik was ook een leek en heb alles zelf moeten leren aangaande de pc en besturingssystemen en nog leer ik iedere dag. Altijd blijven er zaken niet goed gaan en ik maak zelf ook fouten. Dan pakken we dat op het forum samen aan.

Je kunt nog bij CCleaner onder > Gereedschap > Tabblad Opstarten kijken of het daar als opstartitem staat. Blijft de vraag: zijn de items op dat venster aanklikbaar/te openen?

Code:
C:\Users\Username\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Startup
Username is jouw accountnaam
Kijk eens of daar wat staat.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan